برچسب مذاکرات اسلام آباد

منطق «بده‌بستان» در مذاکرات پس از جنگ به روایت عبدالله گنجی

عبدالله گنجی در یادداشتی انتقادی، به کالبدشکافی خط خبری روایت جنگ پرداخته و می‌نویسد: «اگر بنا باشد در مذاکره هیچ امتیازی ندهیم، نباید وارد مذاکره می‌شدیم». او با دفاع از عقلانیت در دیپلماسی، بر لزوم وحدت ملت و مسئولان تأکید…

عضو کمیسیون امنیت ملی: نمی‌توان از مرگ دیپلماسی سخن گفت

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به بی‌نتیجه ماندن مذاکرات در اسلام‌آباد گفت: نمی‌توان از مرگ دیپلماسی سخن گفت، چرا که همچنان برخی بازیگران منطقه‌ای از جمله پاکستان بر تداوم گفت‌وگوها اصرار دارند. شرایط…