کارشناس داوری: گل شجاع آفساید بود | ما از داوری در این ۳ بازی ضرر نکردیم
ایرنا نوشت: کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه گل شجاعخلیل زاده هم آفساید بود و نمیشود از این موضوع ایراد گرفت. ما در مجموع از داوری ضرر نکردهایم، ولی در این سه بازی بدشانس بودیم. نوید مظفری در خصوص قضاوت…
