برچسب کمپین پشیمانی از رای به روحانی

«از رأی ندادن به آنها که آمدن‌شان برای کشور مضر بود هرگز پشیمان نیستم»

بیژن زنگنه وزیر نفت

عضو کابینه دولت تدبیر و امید گفت: از رأی‌ندادن به کسانی که فکر می‌کردم آمدن‌شان برای کشور مضر است یا بهتر بگویم آمدن آنها برای کشور مفید نیست، هرگز پشیمان نیستم. بیژن نامدار زنگنه درباره کمپین پویش پشیمانی از رای…