خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و ساوتهمپتون 8 شهریور 1401

پخش زنده چلسی و ساوتهمپتون 8 شهریور 1401 را با ما در انصاف ببینید. دو تیم امشب از ساعت 23:15 در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

ساوتهمپتون امشب از ساعت 23:15 در استادیوم سنت ماری میزبان چلسی جذاب توماس توخل است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و ساوتهمپتون 8 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده چلسی و ساوتهمپتون 8 شهریور 1401

چلسی توماس توخل که بعد از فصل سخت قبل، با تجدید قوا و جذب چند ستاره در نقل و انتقالات به میدان بازگشته،‌ تا اینجای کار مطابق انتظارات عمل نکرده است. آن‌ها گرچه در هفته اورتون را شکست دادند، اما در هفته دوم در خانه برابر تاتنهام متوقف شدند. از همه بدتر، شکست هفته سوم برابر لیدز بود که از همین ابتدای کار چلسی را کمی از مدعیان عقب انداخت. با این حال، لندنی‌ها در هفته چهارم با نتیجه 2 بر 1 از سد لستر گذشتند تا همچنان مدعی باشند.

در سوی دیگر، ساوتهمپتون لیگ را با شکست سنگین برابر تاتنهام آغاز کرد، آن‌ها در ادامه با لیدز مساوی کردند و در هفته سوم با پیروزی بر لستر اولین سه امتیازشان را جشن گرفتند. البته که خوشحالی دوامی نداشت و هفته چهارم مساوی بود با شکست برابر منچستریونایتد.

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم با 3 پیروزی برای چلسی و دو تساوی کاملا به نفع تیم لندنی است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و ساوتهمپتون 8 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:15 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و ساوتهمپتون 8 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا