خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رایگان تمامی بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر + زمان برگزاری، حواشی و جزئیات

پخش زنده تمام رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر 402-403 را اینجا به صورت رایگان تماشا کنید.

پخش زنده بازی مس رفسنجان پیکان را اینجا ببینید.

پخش زنده بازی استقلال تهران – آلومینیوم اراک را اینجا ببینید

پخش زنده بازی سپاهان اصفهان – نساجی مازندران را اینجا ببینید.

پخش زنده بازی هوادار – گل گهر را اینجا ببینید.

پخش زنده بازی استقلال خوزستان – صنعت نفت را اینجا ببینید.

پخش زنده بازی شمس آذر – فولاد را اینجا ببینید

پخش زنده بازی ذوب آهن – تراکتور را اینجا ببینید.

پخش زنده بازی پرسپولیس – ملوان را اینجا ببینید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با شکست سپاهان، به نخستین برد خانگی‌اش در لیگ بیست‌وسوم دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت 19:15 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که این دیدار در پایان نتیجه‌ای نداشت جز پیروزی 2 بر یک زردپوشان آبادانی.

بوباکار تراوالی در دقیقه 8 و یوسف کی‌شمس در دقیقه 26 برای صنعت نفت گل زدند و شهریار مغانلو در دقیقه 33 تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

صنعت نفت که در 10 بازی خانگی گذشته خود چهار تساوی و شش شکست را تجربه کرده بود، بالاخره در یازدهمین بازی در حضور هواداران آبادانی، پیروزی نوبرانه‌ای را کسب کرد تا 16 امتیازی شود و پس از هفته‌ها از رتبه شانزدهم جدول یک پله صعود کند.

قضاوت این دیدار برعهده محمدحسین زاهدی‌فر بود. او در این مسابقه به پیام پارسا و رحیم آلبوغبیش از صنعت نفت و فرشاد احمدزاده، سیاوش یزدانی، امید نورافکن و محمد کریمی از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد. مصطفی ناییج‌پور هم در دقیقه 85 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا صنعت نفت دقایق پایانی را 10 نفره بازی کند.

در دقیقه 30 این مسابقه محمد دانشگر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از زمین خارج شد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد. دانشگر بعد از خروج از زمین با آمبولانس به بیمارستان شد.

همچنین در دقایق تلف‌شده نیمه اول این مسابقه برخوردی بین برایان دابو و مصطفی احمدی صورت گرفت که باعث مصدومیت هافبک صنعت نفت از ناحیه سر شد. وضعیت احمدی به گونه‌ای بود که آمبولانس برای خروجش از زمین وارد میدان شد.

توقف تراکتور و سپاهان به سود سرخابی‌های پایتخت!

تراکتور فاصله را با صدر کم نکرد

در دیگر بازی روز آخر هفته بیست و دوم تیم‌های تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

سیدرضا مهدوی با کمک‌های عباس پورحمیدی و هیوا بهمنی، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تراکتور پس از تساوی هفته گذشته مقابل سپاهان که زنجیر بردهای این تیم را قطع کرد، در بازی خانگی امشب به دنبال بازگشت به جاده برد تا همچنان در جمع تیم‌های بالای جدولی با شانس بالا برای قهرمانی تلاش کند.

در سوی دیگر آلومینیوم که پس از شکست‌های سریالی، در دو هفته اخیر با یک برد و یک مساوی توانسته از بحران خارج شود، به دنبال حفظ این روند بود.

شاگردان پاکو خمس با توجه به بازی در خانه از همان سوت شروع مسابقه، هجومی آغاز کردند، در طرف دیگر هم آلومینیوم روی ضدحمله‌ها چشم به باز کردن دروازه حسین پورحمیدی داشتند. فشار تراکتور در دقیقه ۳۵ نتیجه داد و ریکاردو آلوز بار دیگر در نقش گلساز ظاهر شد و مهدی هاشم‌نژاد روی پاس او توانست دروازه آلومینیوم را باز کند و تبریزی‌ها یک بر صفر پیش بیفتند.

نیمه اول با همان تک گل به نفع تراکتور به پایان رسید. در نیمه دوم آلومینیوم برای جبران گل خورده حملات پرفشاتری روی دروازه تراکتور انجام داد اما در روزی که پورحمیدی آماده نشان می‌داد، ضربات شاگردان مجتبی حسینی راهی به دروازه تراکتور پیدا نمی‌کرد.

در دقیقه ۸۳ سرانجام تلاش‌های آلومینیوم به نتیجه رسید و مهران موسوی توانست گل مساوی را وارد دروازه تراکتور کند.

در نهایت دیدار تراکتور و آلومینیوم با نتیجه یک – یک به پایان رسید تا دو تیم علاوه بر تقسیم امتیازها، دومین مساوی متوالی‌شان را دشت کنند.

تراکتور با این تساوی، ۴۱ امتیازی شد و جایگاهش را در رده سوم حفظ کرد. آلومینیوم هم ۳۰ امتیازی و در رده هفتم باقی ماند.

اشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌‌ای از عملکرد بازیکنان این تیم در چند هفته اخیر انتقاد کرد.

جریمه سنگین سپاهانی‌ها به‌خاطر عملکرد ضعیف

به گزارش “ورزش سه”، تیم سپاهان که روز گذشته شکست تلخی را مقابل صنعت نفت تجربه کرد و بعد از تساوی مقابل تراکتور، یک بار دیگر از پیروزی ناکام ماند، حالا با تصمیم شوکه کننده باشگاه مواجه شده است.

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه رسمی با انتقاد از عملکرد داوران در چند هفته اخیر، به بازیکنان این تیم هم تاخته و آنها را بابت نتایج ضعیف مورد انتقاد و مواخذه قرار داده است.

در این بیانیه همچنین اعلام شده که 20 درصد از قرارداد اعضای تیم سپاهان کسر خواهد شد تا جریمه بی‌سابقه و شدید علیه بازیکنان و اعضای این تیم اعمال شود که قرارداد آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این بیانیه را بخوانید:

شب گذشته همگان شاهد بودند که چگونه داور مسابقه که در تست‌های آمادگی جسمانی داوران، مردود شده بود، با دو اشتباه فاحش، نتیجه مسابقه را تغییر داد. حساب اشتباهات داوری در این فصل علیه سپاهان از دستمان در رفته و پس از اشتباهات سریالی در ۵ مسابقه که قبلا منتشر شده بود، امیدوار بودیم مسئولان مربوطه از بازی سپاهان و تراکتور، رویه چینش و نظارت بر داوران را اصلاح کرده باشند. اما متاسفانه بازهم شاهدیم که مسابقات سپاهان آزمایشگاه داوران کم تجربه و مردود شده است. امیدواریم مسئولان، حداقل در مسابقات پیش رو، فرصتی عادلانه برای تیم‌های مدعی تصاحب صدر جدول در نظر بگیرند تا در پایان فصل قهرمانی برای تیمی که آن را به دست آورده شیرین باشد نه اینکه اشتباهات داوری، رده‌بندی جدول لیگ برتر را مشخص نماید.  

البته اعتراض به داوری به معنای چشم بستن بر اشکالات فنی موجود در تیم نیست و همه هواداران انتظار دارند علیرغم تمام مشکلات خارج از زمین که از ابتدای فصل برای سپاهان پیش آمد، کادر فنی و بازیکنان با همان همت ابتدای فصل، نسبت به تحقق اهداف بزرگ سپاهان اهتمام داشته باشند؛ مسئله‌ای که در هفته‌های اخیر آن چنان که باید و شاید محقق نشده است. به همین خاطر و بر اساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه سپاهان، ۲۰ درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال کسر خواهد شد. انتظار می‌رود اعضای تیم فوتبال با همت و تلاش مضاعف عملکرد خود را در مسابقات پیش رو جبران کرده و رضایت هواداران و مجموعه باشگاه را کسب نمایند.

در پایان امیدواریم هر فردی که در سپاهان فعالیت می‌کند، متوجه عظمت، اصالت و محبوبیت آن باشد و با همت، تمرکز و غیرت خود، زمینه اعتلای نام بزرگ سپاهان را فراهم آورد.

شهریار مغانلو که از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته، در هفته‌های گذشته به دنبال جبران‌مافات بود. مهاجم بلندقامت طلایی‌پوشان که در دور رفت، در فصله ۴ مسابقه، ۶ گل به‌ثمر رساند و خیز بلندی برای آقای گلی برداشت، در ۶ بازی اخیر سپاهان تنها یک‌بار موفق به گلزنی شده بود که در آبادان آمار او بهبود پیدا کرد و مهاجم سپاهان توانست دروازه حریف جنوبی را باز کند تا شهریار مغانلو به اولین بازیکن ۱۱گله لیگ بیست‌وسوم تبدیل شود و حالا او این فرصت را دارد تا برای دومین‌بار در تاریخ لیگ برتر به مقام آقای گلی برسد.پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فوتبال ۳۶۰: مهاجم بلندقامت طلایی‌پوشان اصفهانی در آستانه رسیدن به دومین آقای گلی پیاپی خود در تاریخ لیگ برتر است.قیمت بیت کوین نسبت به سال پیش 3برابر شد💲 میتونی توی کمتر از 10 دقیقه ثبت نام کنی و خریدتو کامل کنیثبت نام و خرید آسانتبلیغ


فوتبال باشگاهی ایران همواره در حالی کار خود را دنبال کرده که در کنار رقابت جذاب تیم‌ها برای رسیدن به مقام قهرمانی، تلاش بازیکنان برای کسب عناوین فردی هم جالب‌توجه بوده است؛ هر چند که در طول سالیان گذشته، غفلت مسئولان سازمان لیگ باعث شده تا خبری از برگزاری مراسم ترین‌ها نباشد و عملاً بهترین گلزن، گل‌ساز و دروازه‌بان لیگ روی کاغذ صاحب این عنوان شده‌اند و خبری از تقدیر سازمان لیگ از ترین‌های فوتبال باشگاهی ایران نبوده است.

مسابقات لیگ بیست‌وسوم به دهه پایانی فعالیت خود رسیده و تنها ۸ هفته دیگر تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است. در این میان، یکی از عناوینی که هنوز تکلیف آن مشخص نشده، عنوان آقای گلی لیگ است؛ آن‌هم در شرایطی‌که فصل گذشته در واپسین لحظات لیگ بیست‌ودوم، شهریار مغانلو با گلزنی مقابل مس کرمان توانست شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند و با سبقت گرفتن از مهدی قایدی، آقای گل لیگ بیست‌ودوم شد. جالب آنکه مغانلو مشترک با ادموند بزیک در لیگ دوم، با ثبت کمترین گل زده توانست به مقام آقای گلی برسد؛ آن‌هم در حالی‌که بزیک در لیگ ۱۴ تیمی موفق به‌ثبت ۱۳ گل شد، اما مغانلو در لیگ ۱۶ توانست با به‌ثمر رساندن ۱۳ گل عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

حمله شهریار به رکورد طارمی و انصاری‌فرد

شهریار مغانلو که از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته، در هفته‌های گذشته به دنبال جبران‌مافات بود. مهاجم بلندقامت طلایی‌پوشان که در دور رفت، در فصله ۴ مسابقه، ۶ گل به‌ثمر رساند و خیز بلندی برای آقای گلی برداشت، در ۶ بازی اخیر سپاهان تنها یک‌بار موفق به گلزنی شده بود که در آبادان آمار او بهبود پیدا کرد و مهاجم سپاهان توانست دروازه حریف جنوبی را باز کند تا شهریار مغانلو به اولین بازیکن ۱۱گله لیگ بیست‌وسوم تبدیل شود و حالا او این فرصت را دارد تا برای دومین‌بار در تاریخ لیگ برتر به مقام آقای گلی برسد. مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد هر کدام ۲ بار به این عنوان رسیده‌اند و رضا عنایتی هم با کسب ۳ کفش طلا رکورددار است.

رقبای مغانلو عقب‌نشینی کردند!

رضا اسدی که همبازی شهریار مغانلو است و جدی‌ترین رقیب او در مسیر آقای گلی محسوب می‌شود، تا پیش از دوئل سپاهان و صنعت‌نفت، هم‌تراز با مغانلو با ۱۰ گل زده در صدر جدول گلزنان حضور داشت، اما حالا شرایط برای اسدی متفاوت است و او در رده دوم برترین گلزنان فصل نامش به‌چشم می‌خورد؛ آن‌هم در حالی‌که اسدی از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته و در ۳ بازی اخیر طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ برتر ناکام در گلزنی بوده تا در مسیر کسب اولین کفش طلای دوران فوتبال خود از همبازی‌اش عقب بیفتد.

رحمان جعفری هم که شروع طوفانی در لباس تراکتور داشت و ۴ گل در ۳ مسابقه برای سرخ‌پوشان تبریزی زد، در ۲ بازی اخیر تراکتور ناکام در گلزنی بوده تا با ۹ گل زده در رتبه سوم جدول گلزنان نام او به‌چشم آید. رضا جعفری وینگر ملوان هم که در نیم‌فصل نخست عملکرد درخشانی داشت، در ۶ بازی اخیر ملوان نتوانسته در قامت گلزن بدرخشد و همین مسئله باعث شده تا او با ۷ گل زده در رتبه چهارم برترین گلزنان فصل بماند و نتواند فاصله‌اش با مغانلویِ صدرنشین را کاهش بدهد.

حمله مرد محبوب تارتار به رکورد مهاجم سپاهان

محمدرضا سلیمانی مهاجم باتجربه ملوان بندرانزلی که در نیم‌فصل نخست موفق به‌ثبت تنها ۲ گل زده شده بود و جایی در صف مدعیان آقای گلی لیگ بیست‌وسوم نداشت، در نیم‌فصل دوم متحول شده و با ثبت عملکردی خیره‌کننده توانسته در ۶ بازی اخیر که برای ملوان بندرانزلی به میدان رفته، ۵ گل به‌ثمر برساند و ثبت این آمار رویایی باعث شده تا سلیمانی هم با ۷ گل زده به یکی از مدعیان کفش طلای لیگ بیست‌وسوم تبدیل شود. جالب آنکه در میان رقبای شهریار مغانلو، سلیمانی در بهترین فرم خود قرار دارد و مهاجم ملوان در صورت حفظ روند درخشان خود در هفته‌های گذشته می‌تواند بیش از پیش خود را به شهریار مغانلو نزدیک کند و در مسیر کسب عنوان آقای گلی لیگ بیست‌وسوم قدم بردارد.

فیفا با بررسی شکایت آمانوف استقلال را به پرداخت ۵۶۲ هزار دلار به این بازیکن محکوم کرد.

عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پس از جدایی از این تیم به دلیل پرداخت‌نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرد.

فیفا نیز با بررسی شکایت آمانوف، استقلال را به پرداخت ۱۱۲ هزار دلار برای فصلی که برای آبی‌های تهران بازی می‌کرد، به همراه ۴۵۰ هزار دلار برای باقی‌مانده قراردادش محکوم کرد.

این رای اعتراض مدیران استقلال را به دنبال داشته است. آنها روز گذشته دفاعیات باشگاه را دوباره به فیفا ارائه کرده‌اند و قرار است ۱۶ اردیبهشت رای نهایی این پرونده اعلام شود./باشگاه خبرنگاران

خبرورزشی نوشت:

استقلال و پرسپولیس جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هستند و برنامه جالبی پیش روی خود در هشت هفته باقی‌مانده دارند.

پرسپولیس، برنده اصلی هفته بیست‌ودوم در بین مدعیان قهرمانی بود. شاگردان اوسمار ویرا به تنها تیم بین چهار تیم نخست تبدیل شدند که توانستند به برتری دست یابند. نتایج به دست آمده باعث شد تا فاصله سرخ‌پوشان با استقلالِ صدرنشین به یک امتیاز کاهش پیدا کند و از سوی دیگر اختلاف بین تراکتور و سپاهان با رتبه نخست به هفت و ۹ امتیاز رسید.

در این شرایط طبیعی است که شانس سرخابی‌های پایتخت را در فاصله هشت هفته تا پایان این دوره از مسابقات، بیش از بقیه تیم‌ها بدانیم. 

در بین تیم‌های بالانشین استقلال باید با ۲تا از آن‌ها دیدار داشته باشد. شاگردان جواد نکونام در هفته بیست‌وپنجم میهمان تراکتور در استادیوم یادگار امام هستند و در هفته بیست‌ونهم نیز می‌بایست از گل‌گهر سیرجان پذیرایی کنند. مدافع عنوان قهرمان لیگ اما در برنامه خود جدال با ملوان و سپاهان را در پیش خواهد داشت. پیکار با هر۲تیم در ورزشگاه آزادی و طی هفته‌های بیست‌وسوم و بیست‌وپنجم است.

همان‌طور که اشاره شد مصاف با تیم‌های فانوس‌به‌دست در هفته‌های پایانی فوق‌العاده دشوار و غیرمنتظره است. در این‌جا کار پرسپولیس پیچیده‌تر است و باید با هر سه تیم انتهایی جدول رقابت کند. آن‌ها میهمان صنعت‌نفت و نساجی هستند و باید پذیرای استقلال خوزستان باشند. آبی‌پوشان تهرانی ولی تنها با نساجی باید دیدار داشته باشند؛ رقابتی که در ورزشگاه وطنی قائمشهر به انجام می‌رسد.

استقلال نسبت به رقیب سنتی‌اش عملکرد بهتری در پیکار با هشت حریف پیش روی خود در دور رفت داشت. صدرنشینِ فعلی لیگ بیست‌وسوم موفق به کسب ۱۶ امتیاز از ۲۴ امتیاز شد. آن‌ها در مصاف با شمس‌آذر، ذوب‌آهن، فولاد و گل‌گهر به تساوی بسنده کردند و در چهار مسابقه دیگر به برتری دست یافتند. 

پرسپولیس اما نمایش چندان خوبی در هشت بازی مذکور نداشت و تنها ۱۳ امتیاز به دست آورد. آن‌ها با هدایت یحیی گل‌محمدی موفق به شکست دادن نساجی، هوادار و شمس‌آذر شدند اما برابر ملوان، صنعت‌نفت، استقلال خوزستان و مس متوقف شدند و به سپاهان با یک گل نتیجه را واگذار کردند. بدون شک آن‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید نمایشی کم‌اشتباه‌تر داشته باشند و نسبت به استقلال حداقل ۲ امتیاز بیش‌تر کنند تا فاصله ایجاد شده جبران شود. لازم به یادآوری است که استقلال در ۲ دیدار رودررو عملکرد بهتری داشت و در صورت تساوی امتیازات با پرسپولیس، بالاتر از این تیم قرار خواهد گرفت.

برترین‌ها: تصاویری از حضور خانوادگی هواداران استقلال در جلسه تمرینی این باشگاه منتشر شده که در نوع خود جالب است. به نقل از خبر فوری حضور این هواداران با وساطت نکونام صورت گرفته است.

اتفاق قشنگی که در حاشیه تمرین استقلال افتاد
اتفاق قشنگی که در حاشیه تمرین استقلال افتاد
چوب و هنر_Fپلاس
اتفاق قشنگی که در حاشیه تمرین استقلال افتاد
اتفاق قشنگی که در حاشیه تمرین استقلال افتاد
اتفاق قشنگی که در حاشیه تمرین استقلال افتاد
اتفاق قشنگی که در حاشیه تمرین استقلال افتاد

دیدار این هفته پرسپولیس و ملوان دو تقابل جذاب را خواهد ساخت.

شماره ۱۰ سابق با شرایط خاص به پرسپولیس رسید

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی میزبان ملوان در هفته بیست و سوم خواهد بود که دو بازیکن سابق این تیم در نیم فصل اول، باید مقابل هم‌تیمی‌های سابق‌شان صف آرایی کنند.

محمد عمری و میلاد سرلک دو بازیکنی هستند که به علت انجام خدمت سربازی پرسپولیس را در زمستان ترک کردند. البته عمری می‌توانست بیشتر در این تیم بماند اما با توجه به اختلاف با مدیریت و گشتن در پی فرصت بیشتر برای بازی راهی ملوان شد و الان شرایط خوبی هم دارد.

از بین این دو بازیکن شرایط سرلک سخت‌تر است. او که خیلی تلاش کرد حداقل تا آخر فصل پرسپولیسی بماند سرانجام معافیتش تمدید نشد و سرباز ملوان شد6

سرلک در پرسپولیس جایگاه ثابتی در خط هافبک داشت اما حالا در ملوان سال جدید را با نیمکت نشینی کامل مقابل نساجی آغاز کرده است. حالا باید دید مهدی تارتار از این بازیکن مقابل پرسپولیس استفاده خواهد کرد یا خیر.

محمد ربیعی با حضور مجدد در تمرینات ذوب کار بازیکنان را زیر نظر گرفت.

بازگشت محمد ربیعی به تمرین ذوب آهن

به گزارش “ورزش سه”، ایسنا خبر داد که سرمربی ذوب دوباره به تمرینات این تیم بازگشته است. 
سرمربی مستعفی ذوب‌آهن پس از شکست شاگردانش مقابل شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر استعفایش را به مسئولان این باشگاه اعلام کرده بود که با این استعفا مخالفت شد.
ذوب‌آهن که با ۲۷ امتیاز از ۲۱ بازی (یک بازی عقب‌افتاده) در مکان نهم جدول لیگ برتر بیست‌وسوم ایستاده، در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مهمان تراکتورسازی در تبریز است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا