خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و آلمریا 14 آبان 1401

پخش زنده بارسلونا و آلمریا 14 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم در هفته سیزدهم لالیگا، امشب به مصاف هم می‌روند.

بارسلونای دوست‌داشتنی ژاوی هرناندز امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در نیوکمپ میزبان آلمریا است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و آلمریا 14 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و آلمریا 14 آبان 1401

پخش زنده بارسلونا و آلمریا 14 آبان 1401

بارسلونای 31 امتیازی لالیگا که با وجود بازی‌های درخشانش باز هم در صعود از گروه لیگ قهرمانان ناکام ماند، این روزها و البته بعد از شکست در الکلاسیکو، در تعقیب رئال مادرید 32 امتیازی است. آن‌ها امشب به مصاف آلمریای رده سیزدهمی و 13 امتیازی می‌روند.

بارسا در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 شکست ثبت کرده و آلمریا 3 برد و 2 شکست. نکته مهم در خصوص تقابل‌های رو در روی دو تیم در سالیان اخیر اینکه هر 8 تقابل پیشین را بارسلونا پیروز شده است.

نکته تکمیلی دیگر در خصوص این بازی اینکه با اعلام رسمی پیشین، این بازی آخرین بازی جرارد پیکه مدافع سالیان اخیر بارسلونا خواهد بود و وی بعد از این دیدار از بارسا خداحافظی می‌کند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و آلمریا 14 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا