خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الهلال و شباب الاهلی 1 اسفند 1401

پخش زنده الهلال و شباب الاهلی 1 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رویارو می‌شوند.

تیم‌های الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات امشب و از ساعت 21:30 به وقت ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم الجنوب به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الهلال و شباب الاهلی 1 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الهلال و شباب الاهلی 1 اسفند 1401

پخش زنده الهلال و شباب الاهلی 1 اسفند 1401

تیم شباب الاهلی امارات در این فصل عملکرد خوبی داشته است و اکنون صدر جدول لیگ امارات را در اختیار دارد. آنها در 5 بازی گذشته خود 3 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده‌اند و امیدوارند با درخشش ستاره ایرانی خود بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و به محله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود نمایند.

در طرف مقابل، تیم الهلال عربستان در لیگ داخلی تلاش می‌کند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد و از برتری همیشه دور شده است. البته آن‌ها در جام باشگاه‌های جهان عملکردی ایده‌آل داشتند و موفق به صعود به فینال و نایب‌قهرمانی شدند. آنها در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده‌اند. باید دید، آیا شباب الاهلی می‌تواند از سد تیم عربستانی عبور نماید یا خیر. برای تماشای پخش زنده بازی الهلال و شباب الاهلی 1 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا