خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوابیه بانک آینده؛ «پیگیر بازگشایی نماد «وآیند» هستیم»

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: روابط عمومی بانک آینده با ارسال جوابیه‌ای، ضمن برشمردن اقدامات این بانک در جهت رضایت‌آفرینی برای مشتریان خود و با دعوت از سهام‌داران به صبوری، از آمادگی این بانک برای برگزاری مجمع عمومی سهام‌داران خبر داد و اعلام کرد پیگیر بازگشایی نماد «وآیند» است. متن جوابیه روابط عمومی بانک آینده به شرح زیر است.

مدیریت محترم پایگاه خبری انصاف نیوز

با سلام و احترام

عطف به انتشار گزارشی با عنوان «پرسش برخی سهام‌داران؛ بانک مرکزی رفیق مردم است یا شریک بانک آینده؟» در آن پایگاه خبری به تاریخ 1402/01/31، خواهشمند است توضیحات زیر طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن پورتال خبری و همان صفحه درج شود.

1- ارائه سبد خدمات و محصولات بانک آینده در مجموعه عملیات بانکی ریالی و ارزی، انتظارات مشتریان این بانک را نسبت به دریافت خدمات کیفی و بهینه، برآورده خواهد ساخت که نتیجه آن، رضایت‌مندی بیش‌تر مشتریان و متعاقباً بهره‌گیری از این ظرفیت در راستای توسعه بازار، افزایش مشتریان و گسترش فعالیت‌های فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف اقتصادی و هم‌چنین گسترش شبکه خدمت‌رسانی بانک آینده، خواهد بود. از این‌رو دریافت مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی بانک آینده با پی‌گیری‌های متعدد مدیران بانک و پس از بررسی‌های کارشناسی مطابق قوانین و مقررات جاری بانک مرکزی صورت پذیرفته است. بنابراین بین عدم بازگشایی نماد در بازار پایه فرابورس و اعطای مجوز ارزی یا جلوگیری از آن، هیچ‌گونه ارتباط موضوعی و مقرراتی با صدور مجوز فعالیت ارزی مرحله دوم و سوم از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی وجود ندارد. از سوی دیگر اعطای این مجوز توسط بانک مرکزی به توسعه فعالیت‌‌های بانک، تکمیل سبد عملیاتی و ارائه خدمات به عموم مشتریان منجر گردیده که به‌طور مستقیم سهام‌داران بانک نیز از آن منتفع می‌شوند. گزارش مزبور اگر از سمت یکی از سهامداران بانک ارائه شده باشد نشانگر عدم اشراف و آگاهی کامل این سهامدار عزیز نسبت به قوانین و مقررات بوده زیرا این مجوزها در عمل منجر به سود و منفعت سهامداران عزیز خواهد بود که به آن توجهی نشده است.

2- در کنار اقدامات موثر بانک آینده در ارائه خدمات به عموم هم‌وطنان، این بانک به‌طور موازی، مستمر و جدی، پی‌گیر بازگشایی نماد «وآیند» از سازمان بورس و اوراق بهادار است و این موضوع مستلزم تصمیم و اراده آن سازمان در خصوص بازگشایی نماد می‌باشد. ضمن این‌که بانک آینده هرگونه اطلاعات و موارد مستلزم افشا که در اختیار هیأت مدیره بوده را در سامانه کدال افشا و اطلاع‌رسانی کرده است.

3- هیأت‌مدیره بانک آینده آمادگی کامل برای برگزاری مجامع سال‌های گذشته خود را دارد که در این خصوص مکاتبات متعدد با مسئولین تصمیم‌گیر را به‌انجام رسانده است. لذا، تصمیم‌های نهایی از حوزه اختیارات این بانک خارج و منتظر مجوز نهادهای مرتبط است تا با ارائه گزارش‌ها و عملکرد فعالیت‌های خود، گام دیگری در ارائه گزارش به نهادهای بالادستی و هم‌چنین شفافیت لازم در این‌باره را بردارد.

بانک آینده، ضمن دعوت به صبوری سهامداران عزیز، به‌طور مداوم و مستمر، پی‌گیر برگزاری مجامع و بازگشایی نماد این بانک است تا حقوقی از این عزیزان ضایع نشود. بانک آینده با اعتماد، اطمینان و پشتیبانی همه شما سهامداران و مشتریان عزیز همواره می‌کوشد تا در سایه این پشتوانه عظیم و مردمی خود، مسیر درست و مطلوب را در رشد و توسعه اقتصادی کشور و ارائه خدمت به مشتریان و سهامداران عزیز و اقتصاد کشور بپیماید.

روابط عمومی بانک آینده

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خواسته سهامداران خرد:
    بازگشایی سهم
    برگزاری مجامع معوق
    تعیین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره
    شفاف سازی و اجرای افزایش سرمایه از محل کلیه دارایی ها
    فسخ قرارداد ترکمنچای

  2. نوش داروی بعد از مرگ سهراب به درد چی میخوره؟زندگیهای زیادی در این مدت بابت بسته ماندن نماد ویران شده آنوقت برخی منتظر هستند که سهامشان با قیمت بالا باز شود تا جیب پر از پولشان بیشتر سرریز شود یکسری فقط زالو صفت هستند و به فکر مردم نیازمند نیستند.

  3. صرفا و فقط بازگشایی نماد کافی نیست بلکه باید طوری باشد که سهامداران به کلیه حق و حقوق خود برسندو بازگشایی سهم یه خواسته پیش پا افتاده و عادی هست مهم حق و حقوق پایمال شده سهامداران و مردم میباشد که باید ارزش سهم ده ها برابر شود.

  4. بورس به دورغ تا حالا صد بار نوشته تعلیق سهام برای حداکثر تا روز فلان .ولی باز دوباره ادامه داره .یکی نیست بگه مجبورید دروغ بگیت .بعدهم سه سال پیش میخاستن افزایش سرمایه بدن .خوب تو همین بسته بودن .بدن .چرا نمی دن .بانک مرکزی هم انگار در بسته بودن سهم نقش داره انگار یک خواب هایی دیده اما چیزی بهت نمی رسه .اینده محکم ایستاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا