خرید تور تابستان

فوتبال ۱۲۰ فردوسی پور به سرنوشتی بدتر از نود دچار شد!

فوتبال ۱۲۰ فردوسی پور ظاهرا به سرنوشتی بدتر از برنامه‌ی نود دچار خواهد شد.

به‌گزارش انصاف نیوز، چندی قبل عادل فردوسی‌پور از پایان رسمی همکاری خود با صداوسیما خبر داد و بر همین اساس برنامه‌ی فوتبال ۱۲۰ نیز به خط پایان رسید.

این برنامه به تهیه کنندگی این گزارشگر محبوب فوتبال و اجرای حمید محمدی برای شبکه‌ی ورزش سیما تولید می‌شد و حتی در زمانی که تنش‌ها میان صداوسیما و‌ او بالا گرفت و برنامه‌ی نود نیز تعطیل شد این همکاری در قالب تهیه‌کنندگی فوتبال ۱۲۰ ادامه داشت.

عادل فردوسی‌پور در ماه‌های اخیر فعالیت‌های رسانه‌ای خود را در وبسایت فوتبال ۳۶۰ متمرکز کرده است.

بنا بر اعلام رسانه‌ها برنامه‌ای هم‌نام فوتبال ۱۲۰ به زودی از شبکه‌ی ورزش پخش خواهد شد که مجری و تهیه‌کننده‌ی آن افراد دیگری هستند.

فوتبال ۱۲۰ فردوسی پور به سرنوشتی بدتر از نود دچار شد!

بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه‌ی ورزش، «فصل جدید فوتبال ۱۲۰»، با اجرای حافظ کاظم‌زاده که سابقه‌ی اجرای برنامه‌ای ورزشی به نام «ورزشگاه» را در شبکه‌ی پنج سیما دارد پخش خواهد شد و تهیه‌کننده‌ی آن نیز پویا خسروی است.

با تعطیلی برنامه‌ی نود که با تصمیم مسئولان انجام شده بود، برنامه‌ی دیگری با عنوان «فوتبال برتر» جایگزین آن شد اما ظاهرا این بار مسئولان صداوسیما تصمیم‌ گرفته‌اند که برنامه‌ی عادل فردوسی‌پور در شبکه‌ی ورزش را با همان نام سابق به تیم جدیدی بسپارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فردوسی پور عادل ، کسی که دوست داشت عدالت در همه جا خصوصا در فوتبال مراعات شود اما تیشه به ریشه خود زد و نسبت به خود عادل نبود مشکل شما این بود با اینکه مدیران بال دستی خود را میشناختید به همان ها و بالاتر از اونا تیغ انتقاد را کشیدید آقای فردوسی پور تو عاشق فوتبال نیستی ادا شو در میاری

    26
    146
    1. هرگز عادل فردوسی پور را با بزرگانی مانند علی دایی و
      رسول خادم مقایسه نکنید
      ساده اندیش نباشید
      عادل فردوسی پور مانند سوپاپ اطمینان عمل میکند تا زمانی که
      لازم باشد روی صحنه بیاید

      5
      78
    2. چرت نگو بچه مشکل عادل محبوبیتش بین مردم بود که اقایون بالادستی نتونستن تعمل کنن

      80
      5
  2. صداسیما رو چنددرصد نگاه یکنن؟..بهتر ک عادل توی این درصدنباشه. محبوبترمیشه عادل مثل دایی مثل خادم..مثل خیلیای دیگه..حالم از دیدن میثاقی و این اقا کچل بوره بدمیشه

    123
    25
  3. واقعا عادل حرف نداشت بی تردید بهترین مجری چند دهه اخیر ورزشی ایران بوده و هست هر کاری کنن عادل محبوب تر میشه.مقایسه کنید عادل و میثاقی که همش نگاه رنگی داره و مشخصا پرسپولیسیه همچین مجری اصلا نباید تورسانه ملی باشه البته تنها اون نیست.اون بنده خدا که گفت بابامسعود وگالیله به فرداش نرسیدسریعاحذف شد ولی مجری های نامحترمی که استقلال و با وی ای آر مسخره میکنن تشویق هم میشن.این نشون میده رسانه ملی هم پرسپولیسیه مثل ارکان کشور.تواین فضای فاسد جای عادل و عادل ها نیست

    5
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا