خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پشت‌ پرده آن غروب جمعه» چیست؟

حسام الدین آشنا در واکنش به کنایه‌ی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ابراهیم رئیسی به ماجرای صبح جمعه‌ی حسن روحانی، نوشت: آیا تحمل شنیدن پشت‌ پرده آن غروب جمعه تا غروب دوشنبه را دارید؟

آقای روحانی، رئیس دولت وقت در زمان گران شدن بنزین در سال ۹۸، گفته بود که خودش هم از زمان دقیق اجرای مصوبه‌ی سران سه قوه (مصوبه‌ی سران دولت، مجلس و قوه قضاییه) خبر نداشته و صبح جمعه خبردار شده است چون این کار را به وزارت کشور واگذار کرده است.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در سخنانی که بخشی از فیلم آن را در توییتر منتشر کرده، با توجه به سخنان دو روز پیش روحانی مبنی بر این که از پشت پرده‌های ماجراها خبر دارد، نوشت: «در حالیکه از صبح جمعه دولت خودت خبری نداری، چگونه از پشت پرده ها خبر داری؟»

حسام الدین آشنا، مشاور روحانی غیر از آن جمله، توضیحی درباره‌ی پشت پرده غروب جمعه تا غروب دوشنبه نداده است؛ آیا منظور او دقیقا به همان جمعه و سه روز پس از آن برمی‌گردد یا خیر مشخص نیست.

گران شدن قیمت بنزین که طبق مصوبه‌ی کلی مجلس و همچنین مصوبه‌ی سران قوا، در آبان ۹۸ در یک شب جمعه اجرایی شد و در روزهای پس از آن اعتراضاتی را در تعداد زیادی از شهرها در پی داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. گران کردن بنزین به بدترین شکل ممکن و بعدش هم جمله ای که با لبخندی تمسخر امیز نسبت به کل ملت ایران ادا شد.باور کنید منم الان خبردار شدم. هه هه هه. اصلا کاری به اینا ندارم. کاری به این ندارم که منبع خبری شما میشه حسام الدین اشنا که ماهیان دریا هم از پشت پرده هاش چه وقتی اخوند بود و چه الان که ناگاه سینه چاک غرب شد خبر دارن. فقط یه سوال: ایا نمیدونید دفاع از روحانی بزرگترین خبط الخطایی بود که شماها در کل دوران موجودیتتون انجام دادید؟یا نکنه روی یه تیکه زمین گریه میکنید به امید اینکه از اونجا مرده ای اکتشاف بشه؟واقعا میشه روحانی که همون دولت میرحسین با همون نفرات مورد نظر بود رو ((آخرین تلاش جبهه اصلاحات برای براندازی از درون یا رفرم کامل سیستم در ایران)) نامید.تلاشی که راه بجایی نبرد هرچند به نظر میرسه شما همچنان ناامیدانه بهش بعنوان اخرین ریسمان چنگ میندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا