خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حشرات موذی در خوابگاه‌های دانشگاه یزد سمپاشی شدند

فرایند بهسازی محیطی شامل مسدود کردن فضاهای بیرونی خوابگاه‌ها برای عدم ورود کبوتر و بهسازی و مرمت شکاف‌های دیوار اتاق‌ها صورت گرفت.

به گزارش بامداد یزد، با توجه به مشاهده مواردی از حشره «کنه» در خوابگاه‌های شقایق و مریم، کارشناسان بهداشت امور دانشجویی ضمن بازدید از محل‌های گزارش شده با بررسی میدانی و جلسه هماهنگی با شرکت سمپاش، طی دو روز، سمپاشی محل‌های گزارش شده به انجام رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یزد؛ در همین راستا جلسات متعددی با حضور رییس دانشگاه یزد و مسئولان مربوطه برگزار شد و طی بازدید حضوری، به‌صورت میدانی، فرایندهای صورت گرفته، مورد بررسی مجدد قرار گرفت و بر مواردی از جمله بهسازی و مرمت برخی فضاها و محل‌ها، قبل از هرگونه سمپاشی‌، به منظور اثر بخشی بیشتر فرایند سمپاشی تاکید شد.

فرایند بهسازی محیطی شامل مسدود کردن فضاهای بیرونی خوابگاه‌ها برای عدم ورود کبوتر و بهسازی و مرمت شکاف‌های دیوار اتاق‌ها صورت گرفت. به منظور انجام فرایند سمپاشی، جلسه برنامه‌ریزی تخلیه خوابگاه‌های مذکور و همچنین جلسه توجیهی با دانشجویان ساکن دو خوابگاه برگزار شد.

بر همین اساس با مساعدت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی غیبت کلاسی کلیه دانشجویان دختر ساکن در دو خوابگاه مریم و شقایق از تاریخ ۴ تا ۷ آذرماه دانشگاه یزد مجاز اعلام شد و مقرر شد دانشجویان خوابگاه‌های فوق که در شهرستان حضور دارند از صبح چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ می‌توانند به خوابگاه مراجعه کنند.

فرآیند سمپاشی خوابگاه با توجه به اسکان گروهی، به صورت برنامه زمان‌بندی و عمدتا در زمان‌های بین نیمسال و تابستان انجام می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا