خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای وزیر! بیمار کیست؟

انصاف نیوز، علی اصغر شفیعیان: وزیر بهداشت، البته نه هر وزیر بهداشتی، بلکه آقای قاضی زاده هاشمی که با عملکرد ضعیف و پیش بینی‌شده‌اش در طرح تحول سلامت، سیستم درمانی و بیمه را یکجا با چالش ورشکستگی مواجه کرده، پریروز فرمایش کرده که رسانه‌ها همگی بیمارند!

خاطره‌ای بگویم از دو سال پیش، تابستان 1395. به وزارت اطلاعات احضار شدم. یکی دو ساعتی آنجا بودم. سوال اول را که درباره‌ی میرحسین پرسید، طوری پرسید که به کنایه گفتم: «بپرس اما اصلا ماجرا چیز دیگری است و شما هم خودت نمی‌دانی!». توضیحی به او ندادم و خیلی ناراحت هم شد از این واکنش. اما به هدف زدم؛ تا پایان سوال و جواب، در واقع او بود که داشت پیش بینی مرا از اصل ماجرا توضیح می‌داد.

چت خصوصی بنده با یکی از نزدیکان آقای وزیر در تلگرام را خط به خط می‌خواند!

خب پاول دورف تلگرام که به وزارت اطلاعات گزارش نمی‌دهد، من هم که چت‌هایم را به کسی نشان نداده بودم. می‌ماند یک مسیر!

حالا علت؟ خبر انتقادی چند روز قبل از آن به آقای وزیر برای یک بخشنامه‌ی رانتی که فقط به وضعیت تحصیلی و کاری دخترش کمک می‌کرد.

نمی‌دانم تا به حال ایشان را دیده‌اید یا نه. همیشه چند تا نیروی رسانه‌ای در کنارش است. یک بار یکی از نیروهای اصولگرای تندترین رسانه‌ی آن جناح را دیدم که با او همکاری می‌کند. چرا؟ پول!

خبرهای او از رییس جمهور هم بیشتر رسانه‌ای می‌شود اما خب ورشکستگی طرح تحول سلامت با هزاران میلیارد پولی که دولت برای آن هزینه کرد، هم آبروی دولت را برد و هم آبروی ما جریان حامی دولت را.

دکتر پزشکیان که سال 92 هم با وزیر شدن او کاملا مخالف بود ولی سکوت کرده بود، اما تابستان پارسال که وزرا برای دولت جدید در حال بررسی بودند، جمله‌ی جالبی گفت. در آن زمان که تق طرح تحول سلامت درآمده بود و آقای قاضی زاده به دنبال شانه خالی کردن از ادامه‌ی مسیر بود تا قهرمان سال‌های اول اجرای آن بماند، پزشکیان گفت که کجا؟ بماند و جمع کند این فاجعه را.

حیف آن همه پول و اعتباری که مردم و دولت در اختیار وزارت بهداشت ایشان گذاشتند.

البته با پولی که در این سال‌ها وزارت بهداشت آقای قاضی زاده به رسانه‌ها از جمله صداوسیما و رسانه‌های اصولگرا و اصلاح طلب تزریق کرد، تا حدودی جلوی افشای واقعیت گرفته شده، اما همیشه همینطور باقی نمی‌ماند.

دو سه سال پیش بود که یک بار در میان خبرهای بسیاری که منتشر می‌کردیم، یک گافی دادیم و بعد هم اصلاح کردیم، اما آنجا اتفاق جالبی افتاد. یکهو یکی از روزنامه‌ها یک رپورتاژآگهی عجیبی در تکذیب آن گاف ساده منتشر کرد که به نویسنده‌ی آن نمی‌آمد. یک عالمه سایت و کانال‌های با ممبر بالا، به فاصله‌ی چند دقیقه آن رپورتاژ و تکذیبیه را منتشر کردند؛ مجانی؟!

این البته یک نمونه بود که با چشم‌های خودم دیدم از یک هجمه‌ی ساختگی.

به هر حال، این فرمایش گهربار دکتر قاضی زاده را که دیدم، یاد آن خاطره و این نکات افتادم. وگرنه حرف درباره‌ی چگونگی ثروتمندی عجیب آقای وزیر جمهوری اسلامی، فقط یک قلم از مسایلی است که ای کاش زمانی شفاف شود.

آقای وزیر! لطفا دست به شکایت و یا دست به جیب نشوید، چون نه از شکایت باکی است و نه نیازی به جیب‌تان. خود را اصلاح بفرمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا