خرید تور تابستان ایران بوم گردی

باج گزینه شهرداری تهران به خبرنگاران؟!

ساعتی پس از این که «حسینی مکارم» سرپرست شهرداری تهران به عنوان یکی از دو گزینه‌ی این پست در شورای شهر انتخاب شد، شهرداری اعلام کرد که او در دیدار با اعضای انجمن صنفی مدیران مسوول روزنامه‌های غیردولتی از ارائه لایحه دوفوریتی افزایش ۱۰۰ درصدی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران به شورای شهر خبر داده است.

به گزارش انصاف نیوز، سایت «شهرنوشت» که زیرمجموعه‌ی شهرداری تهران است خبر داده که سمیع الله حسینی مکارم در دیدار اعضای انجمن صنفی مدیران مسوول روزنامه‌های غیردولتی گفته است: «اصحاب رسانه از شریف ترین اقشار جامعه هستند. به منظور سهولت در فعالیت خبرنگاران، برای افزایش صددرصدی سهمیه طرح ترافیک این قشر شریف برنامه داریم. ظرف یکی دو روز آینده لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهیم کرد که به موجب آن افزایش 2000 سهمیه جدید به 2000 سهمیه موجود را از شورا تقاضا خواهیم کرد که امیدواریم مورد تایید اعضای محترم شورا قرار گیرد».

همزمانی افزایش 100 درصدی سهمیه‌ی خبرنگاران برای طرح ترافیک، با انتخاب او به عنوان یکی از دو گزینه‌ی اصلی تصدی کرسی شهرداری تهران، شائبه‌ی باج دادن به رسانه‌ها را تقویت کرده است و برخی در شبکه‌های اجتماعی به او کنایه زده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا