خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن رضایی: مذاکرات باید ادامه می یافت تا شروط رهبری به برجام الحاق شود!

«سرلشگر محسن رضایی»، نامزد ادوار انتخابات ریاست‌جمهوری در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

«برجام تمام شده و باید از آن درس آموخت.

اولین اشتباه، حضور نداشتن تیم اقتصادی در مذاکرات و وادار نکردن خزانه داری امریکا در متن توافقنامه برای ابلاغ تعهدات برجام به بخش های اقتصادی آمریکا و اروپا بود.

دومین اشتباه نیز با دنبال نکردن شروط نه گانه رهبر معظم انقلاب از سوی دولت ومجلس، واقع و برجام درحالی نیمه کاره رها شد که مذاکرات باید ادامه می یافت تا شرایط رهبر انقلاب به عنوان متمم به برجام الحاق شود؛ حال آن که شتابزدگی آقای روحانی در اعلان جشن ملی برجام، مذاکرات را متوقف کرد.

سومین اشتباه، گره زدن اقتصاد به سرنوشت برجام بود که موجب شد کارآفرینان ما بیهوده به مدت چند سال به سراب توافقنامه ای بین المللی چشم بدوزند.

اگر نرمش قهرمانانه ایران با این اشتباهات مواجه نمی شد، آمریکا هم نمی توانست راهی برای فرار بیابد. اکنون که دولت روحانی با اشتباهات سه گانه فوق، خود را در موقعیتی دشوار قرار داده، دست کم باید از ارتکاب اشتباه چهارم پرهیز کند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لاتعجیل سردار! فرق بین دبپلماسی‌با میلیشیایی همینه! صبر کن معلوم نیست شما با برجام موافق هستید یا مخالف هستید. اگر مخالف بودید که ترامپ کارتان را راحت کرد اگر هم موافق بودید که اینگونه تحلیل ها انطباق ندارد. برجام هر چه بود مملکت را از شعب ابی طالب درآورد و آنکه مانع از استفاده بهینه از آن شد غارت‌ها و چپاول های اموال ملت توسط همان بنگاه‌های پولی و مالی بود که و ماههاست مملکت را درگیر کرده است.

  2. این برادر شکست خورده از اعتماد مردم ،دست از این خیال پردازی هایش بر نمی دارد؟!
    نمی دانم! این برادر در زمان “آن مرد رفته”، چرا این دُرفشانی هایش را برای جلوگیری از اجماع جهانی و صدور قطعنامه های ظالمانه که دوست و دشمن در جهان ملزم به اجرایش بودند، و گره خوردگی های مسائل کشور ارائه نمی داد؟!
    در ظاهر به صلاح بوده است که روزه ی سکوت بگیرند!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا