خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مداح جوان به جای ترامپ خودی‌ها را زیر آتش گرفت»

روزنامه‌ی جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت:

«شعرخوانی علیه دولت در نماز عید فطر تهران امسال هم برای دومین سال پیاپی ادامه یافت. این‌بار مداح جوان به جای آنکه به ترامپ که آمریکا را از برجام خارج کرد حمله کند، خودی ها را زیر آتش گرفت.

در شرایطی که رهبر انقلاب حتی‌ در همین نماز عید فطر هم بر وحدت و ضرورت اجتناب از تفرقه تاکید می‌کنند، معلوم نیست مسئولین برگزاری نماز چگونه به این مداح جوان اجازه می‌دهند کام‌ مردم را در روز عید فطر آنهم در این نماز وحدت‌آفرین تلخ نماید!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ترامپ و سایر دشمنان رو مردم هر روز یا حد اقل هرجمعه و سایر راهپیمایی ها به زیر آتش می گیرند، اما خودی ها رو همچین موقعیتی کمتر پیش میاد

    1. شما چه سودی میبری که از دولت حمایت میکنی؟
      این مداح جوان هم حرف از وحدت زد. شعر رو کامل گوش بدین ، نکات وحدت آمیز بسیاری داره. اکثرا هم صحبت های رهبر رو به صورت شعر در آورده…
      و حمایت از مجلس و دولت رو در خود داشته

      5
      2
  2. اتفاقا باید به خودی ها میگفت امریکا که هدفش همین بود. درضمن شما هروقت به نفعتان باشد از مقام معظم رهبری مایه میگذاری.درضمن کاممان بسیار هم شیرین شد چون حرف دلمان را این مداح فرهیخته و باسواد زد خدا خیرش بدهد

    7
    4
  3. هنوز بعضی ها ازخواب خرگوشی بیدار نشدند مداح جوان هم سال پیش کارش را درست انجام داد هم امسال .
    این شماها هستید که نمیتونید خوب ببینید وخوب بشنویدحتما یک دور متن اشعارش رو مرور کنید.رهبرانقلاب هم فرمودندکه تهمتها را رها کنید وباهم متحد باشید نه اینکه همه چیز رو گل وبلبل نشان بدیم کار شاعر ومداح انقلابی دقیق ودرست بود
    لطفا از خواب بیداربشیدخواهشا

    6
    4
  4. انقدر دلسوزهای مملکت رو پس زدند که آخرش با سر رفتند توزه .هنوز هم ول کون نیستند و براشون تجربه نشده .

    3
    3
  5. فکر کنم رای مرد م و خواست ملت ، از آمریکا هم براشون بد تر و دشمن تره . دروغ میگن آمریکا دشمن ماست . اگه اینطور بود یواشکی توی دوره ی احمدی نژاد با آمریکا مذاکره نمیکردن .

    3
    6
  6. سلام
    درست است که باید تمامی فریادها را بر سر آمریکا بکشیم ولی این دلیل بی لیاقتی مدیران داخلی نمی شود. که برنامه ای برای زمان های بحرانی ندارند و هیچگونه نظارت بر قیمتها در داخل نیست و هرکی به هر کی است . کسی که فقیر هست برایش فقر نمی کند که ماشین 100 میلیونی 200 میلیون شود زیرا 5 میلیون هم ندارد ولی تأثیرات گرانی بر روی زندگی خود را حس می کند. چه کسی پاسخ گو است ؟ حرف بسیار است …..

    4
    3
  7. مسبب واقعی بدبختیهای کشور، همین به اصطلاح خودی‌ها هستند!
    ترامپ که یک بیگانه هست و دشمن! از دشمن هم انتظاری بیش از این نمی‌رود! از ابتدا هم حرف این بود که با این گرگها نباید قرارداد بست! ولی کو گوش شنوا! حالا هم که هرچه دولت خرابکاری می‌کند می‌گوید: ترامپ!!!!!

    5
    3
  8. فکر کنم شما اصلا شعر رو گوش ندادید، یا فکر کردید مخاطب شما این قدر به شما اعتماد داره که هر چی شما گفتید رو
    قبول کنه.
    چرا ترامپ رو باید زیر اتش بگیر اون از منافع کشورش داره حمایت می کنه
    باید رئس جمهوری رو بازخواست کرد که می گفت اگه برجام حل بشه آب ما هم حل می شه.
    شما هم مخاطب رو اینقدر بی دانش نبینید که هر چی شما گفت رو قبول کنه

    3
    5
  9. مسئولین محرم تارنما: لطفا منظورتان از “خودی ها” را شفاف بفرمایید. یک عده مرفه بی درد بی خیال از مشکلات مردم را نمی توان خودی دانست. این بی تفاوت ها برای ملت تفاوتی با ترامپ و امثال او ندارد بلکه بدترند که ” با من هرچه کرد آن آشنا کرد”

    2
    2
  10. هان! مپندار که پیمان‌شکنی آسان است
    نقض این عهد میندیش که بی‌تاوان است
    پنجه در پنجه مشو روبهکا! با شیران
    آن که با آن طرفی، جان جهان است: ایران

    مثل اینکه شعر را نخواندین اول به آمریکا حمله کرد و بعد مسئولان ساده لوح را نصیحت کرده

    4
    3
  11. سلام بر انصافی بی انصاف نسبتا عزیز
    اولا فرض را میگیریم که از آمریکا هیچ نگفته و تنها به مخالفت از دولت فخیمه محبوبه شما پرداخته است، خوب بسم الله چه کسی با شعار زنده باد مخالف من گوش فلک را کر کرد ؟ چه کسانی فریاد وا آزادی بیان سر دادند؟ پس لطفا وقتی میگویند اصلاح طلبان شعار آزادی بیان را جاده یک طرفه می دانند ترش نکنید.
    ثانیا حضرات محترم انصافی! در این شعر درباره آمریکا هم بسیار گفته شده اما نشنیده اید! گویا تا دیده اید فلانی که دل خوشی از او ندارید پشت تریبون رفته، سریع السیر شمشیر های خود را از نیام در آورده تا بر او بتازید!
    ثالثا گفتید فلانی کام مردم را با اشعارش تلخ کرد، گویا اصلا مراسم را ندیدید یا اینکه فقط هم حزبی های خود را مردم می دانید! آیا ندیدید که مردم از فرط هیجان و به وجد آمدن نمی دانستند کف بزنند یا صلوات بفرستند؟
    رابعا انصافی نسبتا عزیز، اگر میخواهی بگویی من مقصر نیستم و از فلان روزنامه متنی بریده و برایتان آورده ام، باید به شما گفت که این سایت استنساخ نیوز است انصاف نیوز.

    4
    2
  12. تکلیف آمریکا که از اول معلوم بود کاری به اوباما و ترامپ نداره سیاستشون به مستعمره بردن مدرن کشورهای آسیاییه.تو یه تیم مربی 3نفر رو گذاشته بود رنالدو رو بگیرند که نتونه گل بزنه اما دید که غضنفر از بس که بد دفاع میکنه 4تا گل به خودی زد.یکدفعه مربی عصبانی شد داد زد بابا رونالدو رو ول کنیند غضنفرا بیگیریند.حالا نقل اینا شده که تازه نامه هم به مقامات نوشتند برا مذاکره مجدد با آمریکا

    2
    1
  13. ارتشيان سايبري 7000 توماني!! ضمنا” اين روزنامه جمهوري اسلامي تا کي ميخواد سرش رو زير برف کنه!؟ همه چيز روشن و مشخص و اظهرمن الشمس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا