خرید تور تابستان

واکنش‌ها به پخش مستند «قائم‌مقام» در سالروز عملیات مرصاد

پخش مستند «قائم مقام» درباره‌ی مرحوم آیت‌الله منتظری از شبکه‌ی سه سیما واکنش‌های مثبت و منفی را به همراه داشت‌. چند اظهارنظر در این باره که در توییتر منتشر شده است در پی می‌آید:

محمود صادقی: ‏بدترین نوع تحریف این است که با تظاهر به حقیقت‌گویی، حقیقت را قلب کنی؛
صدا و سیما باید پاسخگوی رفتار غیرحرفه‌ای خود در پخش مجدد اظهارات تقطیع شده احمد منتظری در مستند قائم مقام باشد. موضوع را از طریق شورای نظارت بر صدا و سیما پیگیری می‌کنم.

علی صدری‌نیا: ‏آقای دکتر [محمود صادقی] جسارتا شما مستند ‎قائم‌مقام را اصلا دیده‌اید؟!کدام بخش از سخنان آقای احمد منتظری تقطیع شده؟
دعوتتان میکنم که بیایید با هم مشروح مصاحبه آقای احمدمنتظری را ببینیم،تا ببینید “تقطیع” یک واقعیت است یا یک دروغ برای جوسازی رسانه‌ای!
خوب نیست نماینده مردم بدون اطلاع توییت بزند!

رضا قاف.صاد: ‏احمد منتظری در اعتراض به انتشار مطالب خلاف واقع و تحریف مصاحبه‌ش در مستند یک‌سویه “قائم مقام”، طبق ماده ۳۰ الحاقی ۱۳۸۸ درخواست وقت و تریبون زنده برای پاسخ به اتهامات وارد کرده.
حالا باید دید اختصاص تریبون برای پاسخگویی فقط مختص ‎احسان علیخانی هاست یا به بقیه هم میرسه

احسان بداغی: ‏4 روز بعد از تریبون مفصلی که برنامه ‎حالاخورشید به ‎احسان علیخانی داد، احمدمنتظری درنامه به علی عسکری خواستار فرصت پاسخگویی به ادعاهای مستند ‎قائم‌مقام درباره ‎آیت‌اللهمنتظری شد؛ فرصت خوبی است که هم ادعای بدون ‎سانسور بودن این فیلم محک بخورد و هم  شعار صداقت و بی طرفی صداوسیما.

امیر ابتهاج: ‏دیشب مستندی از تلویزیون ایران با نام «قائم‌مقام» پخش شد که روایتی یکسویه و مغرضانه بود از فعالیت‌های آیت‌الله منتظری.
در جایی از مستند، گوینده میگه از جمله اقدامات منفی آیت‌الله منتظری، «دفاع از حقوق شهروندی بهاییت» بود! دیگه علنا دارن میگن بهایی، شهروند نیست و حقوقی نداره! علنا!

سمیرا عالم‌پناه: ‏‎صداوسيما عزیز همون طور که  به ‎احسان علیخانی آنتن دادی تا توجیه کنه که تو جریان ‎ثامن‌الحجج دستاش پاکه،  اگه راست میگی ‎میلی نیستی و ‎ملی هستی اجازه بده نماینده بیت ‎آیت‌الله منتظری هم رو در مورد مستند ‎قائم‌ مقام دفاعیات رو داشته باشه

حسین درخشان: [شاگردان مصباح] به جایی رسیده که فیلمهای مستندش رو برای خراب کردن اصلاح و اعتدال با استانداردهای امروزین قشر متوسط میشه دقیقا از ‎منوتو هم پخش کرد و بالعکس. تبریک میگم بهشون.

مهروداد: ‏در مورد مستند قائم مقام جدا از حجم جالب تناقض‌گویی های مستند، توی تیتراژ پایانی یک قسمت داره “گلایه از” اسم فلاحيان هم توش هست. بُرد رو اینا کردن که احتمالا یا مصاحبه نکردن یا اونجوری که اینا میخواستن مصاحبه نکردن:)

حزین: ‏آره وقت همدلیه آقای جهانگیری. صدا و سیما هم مستند قائم مقام رو پخش کرد که پیام همدلی رو به جامعه منتقل کنه.

بهلول شیرازی: ‏قابل توجه برادران ارزشی و انقلابی های واقعی
بزرگترین نکته مستند قائم مقام این است :
هرکس خود را انقلابی تر از بقیه معرفی کرد و فریاد دفاع از مظلومان جهان زد لزوما حقیقت را نمی گوید
مهدی هاشمی هم آخوند بود و هم مسئول نهضت های آزادیبخش و هم وابسته به بیت نفر دوم نظام

درویش: ‏شبکه سه یه مستند برای تخریب منتظری پخش کرد (قائم مقام)، من خودم بعد دیدنش یه مقدار بیشتر خوشم اومد ازش، فکر کنم صدا و سیما باید یه مقدار روش هاشو تغییر بده.

علی سلطانی: ‏الحمدالله ‎مستند قائم‌مقام،که مستقل بود!، از سیما هم پخش شد.خیلی هم خوب!
جناب ‎رضا رشیدپور ،بسم الله!
فرموده بودید هرکسی اسمش شفاف در رسانه ها مطرح شد،شما در خدمتش هستید برای دفاعیه!
آیا فرزندان ‎آیت‌الله منتظری ساده لوح!، همقدر ‎ احسان علیخانی حق دفاع دارند؟

نقی جونگ اون: ‏الان دارم مستند قائم مقام رو میبینم چقدر تفکرات سید مهدی هاشمی مثل [برخی] حزب الهی الان خودمونه؟!!!

زهرا عرب: ‏من در عجبم مسوولان صدا و سیما این حجم ندانم کاری را چطور در اون کله جا داده اند . هفت تیر رو برداشتن تو مغز خودشون شلیک می کنن. اون از ماجرای مائده هژبری، ابن از مستند قائم مقام، اون از جنجال خانواده علینژاد؛ واقعا چند درصد مردم به حرف های شما اعتماد دارن؟

علیرضا: ‏صدا و سیما با مستند قائم مقام با مستند های سفارشی 9 دی با مستند های اتهام زنی به افرادی همچون سید امامی و اخیرن با مصاحبه ای یک طرفه با خانواده علینژاد و همزمان فرصت دفاع برابر دادن به امثال احمدی نژاد و علیخانی مدام نشان داده و میدهد به هیچ اصل اخلاقی پایبند نیست

عباس نادران: ‏مستند ‎قائم‌مقام سه نكته اساسى داشت :
١- تنهايى حضرت ‎امام‌خمينى در لحظات و تصميم هاى سخت
٢-نقش عجيب،موثر و تغيير دهنده آيت الله ‎هاشمى در زمان اجرايى شدن اين تصميمات
٣-تغيير مواضع و چرخش مزورانه حضرات اصلاحطلب و افراد ‎آشنا در گذر زمان.

مصباح: ‏نفوذ لیبرالها در بیت منتظری قائم مقام رهبری را به مقابله با امام و انقلاب کشاند تا جایی که سخنان انگلیس و اسرائیل از هنجره او برآمد
اگر میخواهید منافقین امروز را بشناسید ببینید کدوم مدیری در نظام تفکر لیبرالی دارد یا لیبرالها به دفتر و بیت کدوم مسئولی رفت و آمد دارند.

رضایت: ‏مستند ‎قائم‌مقام رو دیدم.
فارغ از روایت یک طرفه که شاید حتی اگر درصدی درست باشه، از درستی اثر کم می کنه باید بگم ‎بیچاره مردم.
ای‌کاش همه‌ی شخصیت‌های تاریخ رو خاکستری ببینیم.
اصلا عادت کنیم همه هم رو خاکستری ببینیم.
روایت همراه با تقطیع و تمسخر به نظرم کار درستی نیست

محمدرضا فرهمند: ‏برای سالگرد عملیات مرصاد منافقین، مستند قائم مقام در مورد منتظری پخش میکنید؟!
ما که میدونیم شما چقدر چرکید، دیگه بیشتر از بیشترش نکنید

مهدی عبدی‌زاده: ‏مستند ‎قائم‌مقام بیشتر از ‎منافقین فرانسه نشین منافقین ایران نشین رو عصبانی کرده

حسینینگ: ‏به نظرم صدا و سیما باید به احمد منتظری اجازه بده بیاد دفاعیاتش رو بگه، البته در حضور یه آدم قوی که بتونه اونو به چالش بکشه. اینطوری اگه مستند ‎قائم‌مقام به حق باشه که هست، اثرش چند برابر میشه.
تبدیل تهدید به فرصت یعنی همین دیگه!

ر.نوراللهی: ‏صداوسیما باپخش مستند ‎قائم مقام
نشان داد هنوزبرهمان رویه غلط وناصواب همیشگی اصراردارد
تحریف ودروغ کاملا دررسانه ‎#میلی
نهادینه شده است!!!!!؟

محمدرضا: ‏از معدود سکانس‌های “درست” مستند قائم مقام
آیت الله منتظری(ره): بالاخره این جمهوری اسلامی نیست!
امروز از شبکه۳ دیدم

احمد کارآمد: ‏یکی از دلایل ساده لوحی و حماقت برخی اصلاح طلبان اینه که مرجع تقلید آنان هنوز منتظریه و نسل جدیدشون صانعی!

ردندو: ‏مستند ‎قائم‌مقام رو دیدم چیزی خاصی نداشت .همون اتهامات همیشگی که به ‎آیت‌الله‌ منتظری میزنند .همون حرفهای بدون سند ‎ری‌شهری که هدفش ضربه زدن به فقیه عالیقدر بود.
آیت‌الله‌منتظری دنیای خودشو نفروخت و پا روی حق نزاشت .با این […]ها سازش نکرد بخاطر منصب و مقام.روحش شاد

نوری: ‏در این روزهای بحرانی که کشور نیازمند اتفاق و همدلی است، ‎رسانه میلی بار دیگر بر طبل تفرقه و چند دستگی کوبید . گویا مدیریت این مجموعه در اختیار علی عسگری نیست و هرکس ساز خود را می زند.

سید محسن: ‏آقای علی عسگری بجای هزینه بیت المال و ساختن فیلم (مستند)قائم مقام ،برره و ماه عسل را بسازید، تا اگر دردی از ملت دوا نمی کنید حداقل چند لحظه‌از رنج ها که امثال شما بر ملت رانده است دورشوند.
آیت الله منتظری نیازبه موسسه و کارتل های اقتصادی برای تبلیغ ندارد ایشان در قلب ها جای دارد.

علی نصراللهی: ‏اینکه تو سالگرد شکست مجاهدین خلق و عملیات مرصاد، صدا و سیمای مثلا ‎ملی مستند قائم مقام رو پخش میکنه اوج کج سلیقگی رو نشون میده وفتی حرف از ‎اتحاد ملی میزنیم

محسن عزیزی: ‏شبكه ٣ ‎رسانه ميلى به مناسبت ‎مرصاد تبليغ پخش مستند ‎قائم‌مقام رو ميكنه!اى ننگ بر ‎صداوسيما كه اگر شعور داشت يا شرف بايد هفته وحدت و ‎روز قدس از آيت الله ‎منتظرى ياد ميكرد.

حمید نظریان: ‏بعد از ظهر جمعه مستند ‎قائم‌مقام  رو میدیدیم، سراسر مستند داشتم به این فکر میکردم که چه روزهای سختی رو پشت سر گذاشتیم و نهال انقلاب روز به روز تنومند تر شده
المشنگه های ترامپ و ادا و اطوارهای جوجه اپوزیسیون های امروزی که چیزی نیست در مقابل اون جریانات

آرمین جنت‌خان: ‏به مناسبت عملیات ‎مرصاد مستند ساختن ‎منتظری رو بکوبن؟
چتونه؟ منتظری هم از مجاهدین خلق بود مگه؟

محمد وحیدی: ‏‎آیت‌الله منتظری ، قطعا شایسته رهبری نبود و الفبای سیاست را نمی‌دانست. اما در این‌که انسان شریفی بود و به او اجحاف هم شد؛ تردیدی نیست. نه ایشان و نه هر فرد دیگر، تاکید می‌کنم هر فرد دیگری را سیاه و سفید یا خیر و شر مطلق نمی‌توان دانست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نیوز سخن دیروزم را مجددا میگویم ………ایا فقط ان فقیه ساده لوح بود؟؟؟یعنی خون صدها هزار نفر از ساده لوحی نبود؟؟؟؟بزمان اخیر میرسیم تاوان ساده لوحی طرفداری از احمدی نژادچه؟؟؟؟؟و و و وو …………………………مرحوم منتظری رفت دیگران هم رفتند ومیروند….حتی بازرگان که این روزهارا پیش بینی میکرد رفت……..سخن دیگری هم به مویدان مفتضح قایم مقام.حضرات کمتر دروغ بگویید والله علی العظیم خودتان را خرابتر میکنید خرابتر از الان……بوی گندتان این نسل ونسل های بعدی را بدجوری منزجرکرده وحواهدکرد…….

    1. تکلمه ای هم بیافزایم…….ایا باز دراین دیار شوکرانی باید تا اشخاصی فروتنانه کشفش کنند…؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. محمد وحيدي، آيت الله منتظري الفباي سياست را مي دانست، اما اهل رياكاري و زير پا نهادن اصول نبود.

    9
    1
  3. اف بر تو علي عسکري، حيف از اسمت که هيج تناسبي با آن نداري! بتازيد و فرياد بکشيد و دروغ هايتان را جار بزنيد تا همين چند روزي که قدرتي داريد. رسوا که هستيد، اما تاريخ بزودي زود رسواي خاص و عامتان خواهد کرد. عجز چشمان و قلب تان نتوانست ارادت مردم را به فقيه عاليقدر که بخشي از آن در مراسم تشييع باشکوهش مجسم شد، ببيند و البته صم بکم …!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا