خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهدید به گونی!

«حسن شمشادی»، خبرنگار اصولگرای صداوسیما، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی تهدید یک روحانی به توی گونی کردن یک نفر در ماجرای گلپایگان [لینک] نوشت:

آقا سید؛ سلام عیدتون مبارک

دیدم دیروز در جشن عید غدیر در گلپایگان؛ پس از سخنرانی آقای علی مطهری؛ وقتی فردی از همشهریان شما به نایب رییس مجلس با ناراحتی و عصبانیت؛ از وضعیت بد اقتصادی و گرانی قیمت خودرو انتقاد کرد؛ و چند توهین هم از جناب مطهری شنید؛ فرد منتقد را تهدید به آن کردید که او را توی گونی می کنند! و گفتید که او آبروی لباس و عمامه شما را برده است!

جناب آقا سید؛ از شما برادر دینی و هموطن ارجمندم چند سوال دارم.

آیا براستی به جای حمایت از انتقاد یک شهروند از یک نماینده مجلس؛ که حرف دلِ دهها میلیون مردم این سرزمین است؛ باید او را تهدید به #گونی کرد؟!

آیا وظیفه شما و دیگر روحانیون حاضر در جلسه نبود که پیش از آن فرد منتقد؛ از وضعیت بشدت نابسامان اقتصادی مردم به جناب مطهری انتقاد کنید و از او توضیح بخواهید؛ یا دستکم از آن شخص حمایت کنید؟!

آیا روحانیت وظیفه‌ای برای همراهی و همدلی با مردم و بیان مشکلات و تلاش برای حل آنها ندارد؟

آیا مطالبه‌گری مورد تاکید مقام معظم رهبری را نشنیده‌اید یا اساسا آن را قبول دارید؟

امکان دارد بفرمایید چه کسی به جنابتان این قدرت را داده است که فرد منتقدی از آحاد این جامعه را تهدید کنید و دستور دهید تا عکس او را به شما بدهند؛ و منتقد را مرعوب کنید؟!

آیا براستی روش امام علی(ع) در حکومت داری و برخورد با مردم و حتی منتقدان اینگونه بود؟!

شما را و خودم را به سعه صدر بیشتر و درک و فهم والاتر از دین و مذهبمان و شناخت واقعی سلوک مولایمان؛ و خواندن نهج البلاغه و بویژه نامه امام علی به جناب مالک اشتر توصیه و سفارش می کنم؛ باشد که رستگار شویم . آمین

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای نویسنده دوغ ودوشاب متفاوتند …یک منتقد مستقل وباشرف سخن حق را درجای خودش میگوید نه وقتی مربی اش اورا اموزاند……این نوشته من چنانچه ان فرد معمم چنان گفته باشد موید سخن او نیست کمی حزم واحتیاط وصبر وتحمل وانتخاب عبارات مناسب حداقل انتظار است…….بعید نیست این سناریو توسط ان بی تبار حقیر برای بدام انداختن ایشان نوشته شده باشد……

    7
    3
    1. دوست عزیز آن جوان منتقد اسمش احمد زین الدین است که تا همین یکسال پیش طرفداران آقای روحانی در انتخابات بوده است .
      آن آقای تو گونی بکن هم سید محمد میرشریفی رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی در شهر گوگد بوده حالا شما یک سناریو برای این موضوع طراحی کن

      1. هیچ امر شگفتی دراین دیار غیرممکن نیست…….بقولی بعضی حضرات مصداق اعشیت عربیا واصبحت عجمیا هستند……..

      2. اگر این مطلب درست باشه ذهنیت من هم تغییر کرد. من فکر میکردم این سناریوی از پیش طراحی شده بوده.

  2. جناب شمشادي، ضمن عدم تائيد برخورد اين آقا سيد، بنده هم چند سئوال از شما دارم، شما خبرنگار صدا و سيماي ميلي بعضي ها هستي!! آيا دروغ حلال است يا حرام؟ گناه است يا ثواب است يا خنثي!؟ چند بار شما در خبرهايت دروغ گفته اي؟ (اگر براستي عقيده به امام علي که به وي اشاره کرده اي، داشته باشي، راستش را بگو). چند بار تصاوير پخش شده از سيماي خودتان را به مناسبت هاي مختلف،ا از آرشيو انتخاب کرده و يک را هزار نشان داده اي؟ چند بار وضعيت اسفناک مملکت را گل و بلبل نشان داده اي!؟ حالا مدعي شده اي!؟ البته مطالبه خوب است اما وقتي جوالدوزي را به کسي مي زني، قبلش يک سوزني هم به خودت بزني بد نيست، از دروغ گفتنت ممکن است جبوگيري کند.. جناب شمشمادي، شما و همکاران صدا و سيمائيتان (منظورم انهائي است که چون شما هستند) خود، مصدر اشکال هستيد، اول اشکالات خودتان را رفع کنيد و پاسخ بدهيد، بعد، از ديگران اشکال بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا