خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«روند فعالیت کامیون ها به روال عادی بازگشته است»

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اینکه روند حمل بار توسط کامیون ها از دو روز گذشته به روال عادی بازگشته است، گفت: هیچ مشکل خاصی در خصوص جابجایی و حمل‌ونقل کالا نداریم.

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آخرین وضعیت را از اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای جویا شدم که اعلام شد بیش از 20 هزار بارنامه طی دو روز گذشته صادرشده و روند شبکه حمل‌ونقل روان و عادی است و کار دنبال می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اینکه توقعات و درخواست‌های به‌حق کامیون داران ازجمله لاستیک، لوازم‌یدکی و نرخ بار دنبال می‌شود، تشریح کرد: اقدامات ترخیص لاستیک از طریق گمرک انجام و بیش از شش هزار حلقه لاستیک به استان قزوین اختصاص داده‌شده است که طی امروز و فردا این لاستیک‌ها توزیع خواهد شد تا بخشی از مشکلات شبکه حمل‌ونقل مرتفع شود.

وی اضافه کرد: در بحث لوازم‌یدکی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود تا مشکلات آنان به حداقل ممکن برسد.
روند واحدهای تولیدکننده لوازم‌خانگی تسهیل شده است

حبیبی در خصوص مشکلات اصناف در حوزه لوازم‌خانگی نیز خاطرنشان کرد: روند تولید نسبت به یک ماه گذشته تسهیل شده است و واحدهای تولیدکننده لوازم‌خانگی، تولید را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدکننده لوازم‌خانگی از طریق گمرک هماهنگی و ترخیص و وارد کارخانه‌ها شده است و ما امیدواریم این روند به روال عادی خود بازگردد و شاهد این باشیم کالاهای ساخت داخل و ایرانی را هر چه بیشتر در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها مشاهده کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا