خرید تور تابستان

تکذیبیه شرکت دخانیات درباره‌ی دخانیات آذربایجان

متن تکذیبیه‌ی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران درباره‌ی «ماجرای اعمال نفوذ آقای نماینده در دخانیات ارومیه» [لینک] در پی می‌آید:

مدیر مسئول محترم سایت خبری انصاف نیوز

موضوع : تکذیبیه

سلام عليكم احتراما، با عنایت به انتشار خبر «ماجرای اعمال نفوذ آقای نماینده در دخانیات ارومیه» در مورخ ۱۳۹۷ / ۰۷ / ۲۵، به آگاهی میرساند:

با عنایت به اهمیت اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و توجه جدی هیأت مدیره و مدیر عامل محترم این شرکت بر افزایش راندمان تولیدی، بازده اقتصادی و معشیت کارکنان شریف شرکت دخانیات ایران، انتصاب کلیه مدیران اجرایی پس از طی مراحل گزینشی و استعلامات از مراجع ذیربط صورت می‌گیرد.

ضمنا جابجایی آقای مهرپور در آبان ماه سال گذشته بر اساس نظر مدیر عامل وقت شرکت و با یک تصمیم مدیریتی صورت گرفته و نه وجود پرونده تخلفاتی. لذا عزل نامبرده باستناد وجود پرونده تخلفات اداری بشدت تکذیب می‌گردد.

ضمنا حسب بررسی‌های به عمل آمده و مستندات موجود، شورای اسلامی کار مجتمع دخانیات آذربایجان غربی بعنوان نماینده و مرجع قانونی رسیدگی به شکایات و پیگیری مطالبات بحق کارگران این مجتمع، از تصمیمات جدید مدیریت عالی شرکت دخانیات ایران استقبال نموده و نمی‌توان به استناد تماس چند نفر معدود که خود را کارگر مجتمع دخانیات آذربایجان غربی معرفی کرده‌اند ملاک نظر، انتشار خبر و قضاوت قرار داد.

لازم بذکر است پورتال رسمی شرکت دخانیات ایران به آدرس www.irtobacco.com در مورخ ۹۷ / ۰۷ / ۲۱ در خبری با عنوان «بازدید مدیران ارشد شرکت از مجتمع دخانیات آذربایجان غربی»، تقدیر از مدیر پیشین این مجتمع را منتشر نموده است. لذا جابجایی نامبرده بدون هیچ اطلاع و تقدیر و تشکری تکذیب می‌گردد.

شایان ذکر است شرکت دخانیات ایران حق پیگیری اتهامات وارد شده را از مراجع قضایی بر خود محفوظ می‌داند.

حبیب هاشمی فرزین، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا