خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی خواهر سام رجبی به محمود صادقی

کتایون رجبی، خواهر سام رجبی یکی از هشت فعال محیط زیست بازداشت شده، در نامه‌ای به محمود صادقی نماینده‌ی مجلس، خواستار پیگیری وضعیت برادرش در سیر رسیدگی به پرونده شده است.

به گزارش انصاف نیوز، در بخشی از این نامه که کانال تلگرامی کاووس سیدامامی منتشر کرده، آمده است: یکسال بعد از بازداشت برادرم خبر تشکیل دادگاه، این امید را در دل ما زنده کرد که برادرم با رسیدگی قضایی بی طرفانه بی گناهی‌اش اثبات شود.

وی با اشاره به اینکه «سام آقای محمدحسین آقاسی را به عنوان وکیل انتخاب کرده بود و در بازپرسى هم دعوت و آخرين دفاع در دادسرا از برادرم دفاع كرده»، ادعاهایی را درباره‌ی چگونگی عزل وکیل در مرحله‌ی دادگاه مطرح کرده است.

در بخشی دیگر از این نامه آمده است: «آقای صادقی! من به عنوان یک ایرانی از شما می‌خواهم که حالا که دادگاه پشت درهای بسته برگزار می‌شود و برادرم از انتخاب وکیل خودش محروم شده است و در عین حال خانواده ما در فضای توییتر […] مورد اهانت قرار گرفته شما به عنوان نماینده مجلس از ما حمایت کنید […].

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سوال بنده اینه که از شما در برابر چی حمایت کنند؟!
    دوما ، مگه فقط برادر شما کس و کار داره و بقیه کس و کار ندارن که حمایت بشن؟
    سوما، میدونی سردسته و سالار برادرت توی بازی بوده یا نه؟

    نتیجه اینکه باید دید در نهایت برادرت هم بازیکن بوده یا بازی گردان. این دور و زمونه میبینی که عرف انتخاب سالارا فرق کرده، مثل تیم فوتبال ایران که سالار واقعی اش بیرون بود و جزو بازیکنان اصلی کم پیدا بود.

    6
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا