خرید تور تابستان

توییت انصاف | جدال توییتری موافقان و مخالفان «گاندو»

سریال «گاندو» و حاشیه‌های آن در روزهای اخیر مورد توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. توییت‌هایی در این باره را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

حسام‌الدین آشنا: ‏۱. دولت نه اجازه و نه پول دارد که سریال بسازد.
۲. صدا و سیما هم پول ندارد سریال بسازد.
۳. ولی گویا جای دیگری هست که برای تضعیف نهاد دولت هم پول فراوان دارد، هم مجوزها و مشوق‌های لازم را دریافت کرده است و هم می‌تواند صدا و سیما را الزام به پخش کند.
۴. با گاندو، گنده نمی‌شوید.

حسین دلیریان: ‏سازمان اطلاعات سپاه در پرونده جیسون رضاییان گل کاشت و امروز مردم با دیدن بخشی از ماجرا در ‎#گاندو، لذت بردند
دست مریزاد به همه‌ی بروبچه‌های سازمان اطلاعات که برای مراقبت از کشور، شب و روز ندارند و تاکنون ده‌ها شاه‌مهره دیگر را هم با موفقیت شکار کرده‌اند.

احسان محمدی: ‏اینقدر که کتاب ‎#گلستان_سعدی در تقابل با ایران به من کمک کرده، منابع مالی آمریکا و قدرت دولت آمریکا نکرده!
این جمله عجیب از زبان یکی از شخصیت‌های منفی در قسمت بیست‌و‌پنجم سریال ‎#گاندو مصداق ایجاد نفرت و بدگمانی بخشی از مردم علیه یکی از شاهکارهای ادبیات فارسی نیست؟

مهدی بیک: ‏بعد از نشست ‎#وزيران از ‎#ظريف درباره روندتخريبي سريال گاندو پرسيدم؛گفت: ‎#تلويزيون نگاه نميكنم! از ‎#وزيرنفت هم همين رو پرسيدم گفت: ‎#صداوسيما تماشا نميكند.»هر سال11هزار ميليارد تومان از ‎#بيت‌المال روخرج صداوسيما ميكنيم نه ‎#مردم نه ‎#مسئولان تماشاش نميكنند؛خوب تخته اش كنيد، بهتره كه!

علی قلهکی: ‏ما راحت نشستیم داریم در سریال ‎#گاندو می‌بینیم که یه جاسوس جزییات عالی‌رتبه ترین مسئولان اجرایی کشور رو داره
ولی این واقعیت گریه داره که یه نفوذی مثل جیسون رضاییان آدامس آقای رییس رو میدونسته ولی جَوونِ مملکت رو تو ساده ترین گزینش‌ها رد می‌کنن

علی شریعتی: ‏شورای عالی امنیت ملی و نهادهای امنیتی ضد جاسوسی وظیفه ذاتی شان حفظ امنیت و وحدت ملی است نه نگاه جناحی .
دیالوگ ؛زبان بدن ؛مشابهت سازی بازیگران نشان از تخریب جناحی است نه اقتدار ملی.

احسان بداغی: ‏آرش قادری، نویسنده سریال ‎#گاندو به ایسنا گفته ۸۰ درصد قصه‌ این سریال ‎#تخیل وی بوده. اگر اینطور است چطور این نوشته[ساخت سریال بر اساس پرونده‌ی واقعی] را هر شب قبل از شروع سریال می آورید و اینطور به مردم ‎#دروغ میگویید. ‏نویسنده ‎#گاندو علاوه بر تخیلی بودن 80 درصد قصه این سریال موضوع دیگری را هم مطرح میکند مبنی بر اینکه صد صفحه از پرونده جیسیون رضائیان در موسسه فرهنگی شهید آوینی موجود بوده.
سوال: بخشی از یک پرونده امنیتی با این درجه از اهمیت در موسسه فرهنگی چه میکند؟
پ ن: عزیزانی که روایت این سریال دروغ برایشان سند قطعی است، نظری ندارند؟

داوود حشمتی: ‏سریال ‎#گاندو مدعی شد حادثه ملارد کرج در سال ۹۰ یک عملیات تروریستی توسط اسراییل بود. اردیبهشت ۹۵ برادر شهید ‎#تهرانی_مقدم همین را گفت، اما سردارحاجی‌زاده و سپاه تکذیب کردند.
ابعاد بعضی پرونده‌های ‎#نفوذ پس از سالها هم به طور دقیق مشخص نمیشود. مثل انتقال اسناد ‎#شورآباد

الکس: ‏این ‎#وحیدرهبانی بازیگر نقش اون پلیس امنیتیه تو این سریال ‎#گاندو
کارگردان تاتره. تحصیلات اکادمیک داره . کانادا درس خونده . سال ۸۹ یه تاتر کار کرد که توقیف شد
کیهان و…. امثالهم تیتر زده بودن که “مستهجن‌ساز ضد انقلاب دوباره از ارشاد مجوز گرفت” انگ جاسوسی هم بش زده بودن.

پدرام الوندی: ‏دنبال ‎#گاندو می‌گردید؟ ببینید مسیرهای فروش ‎#نفت را چه کسانی لو می‌دهند…

علی رمضان: ‏بازجوهای گاندو، حتی اصرار هم نمی‌کنند به متهم که حرف بزنه.
متهم اونقدر غذا می‌خوره و می‌خوابه تا بالاخره خسته میشه و همه چی رو میگه.

کبری آسوپار: ‏‏جیسون رضاییان به عنوان خبرنگار در ایران حضور داشت. جاسوس‌ها اغلب پوششی موجه دارند؛ خبرنگار، معلم، فعال محیط زیست، کارگر، فعال حقوق زنان، استاد دانشگاه و… . با حذف هویت خبرنگاریِ رضاییان در ‎#گاندو فرصت افشای مظلوم‌نمایی‌های کاذب جاسوسان دستگیر شده بر مبنای هویت تقلبی از دست رفت.

حمید رسایی: ‏بعد از اینکه بچه های سپاه ‎#پهپاد_جاسوسی آمریکا رو در حالی که به آبهای سرزمینی ایران اسلامی تجاوز کرده بود، ساقط کردن، همه دنیا به حرف اومدن و یه چیزی گفتن جز ‎#حسن_فریدون!
نمی‌دونم موشک سپاه زبونش رو بند آورده یا سریال ‎#گاندو؟! نظر شما چیه؟

ابوالقاسم جعفری: ‏مهم ترین ‎#سانسور سریال ‎#گاندو حذف منبع انگیزه و انرژی بچه های اطلاعات یعنی توسل به اهل بیت علیهم السلام و توکل به خداست..

تردیشنال: ‏منهای دیالوگ های لوس، تدوین به شدت ضعیف و کارگردانی سطح پایین، اینکه همش اسم همدیگه رو صدا میکنن خیلی رو مخه!
راستی نهادهای امنیتی لحظه دستگیری حکم و کارت شناسایی نشون میدن! نهنگ ها هم پرواز میکنن!
‎#گاندو

مرجان: ‏هر دفعه که سریال گاندو رو نگاه میکنم با خودم میگم با چه زحمتی این جوونهای با فکر تونستند ردّ جیسون رضاییان رو بزنند تا کجاها که نرفتند و چه کارهایی که نکردند ودر آخر دولت بنفش جناب روحانی به چه راحتی اونو تقدیم آمریکا کرد
‎#نفوذ

اردلان میراسماعیلی: ‏در روزهايي كه سريال معماي شاه پخش ميشد در صدا و سيما،سريال شهرزاد هم پخش ميشد و كودتا عليه مصدق را از نگاه ديگري نشان ميداد،در اين روزها هم همزمان با پخش سريال ‎#گاندو ،سريال ‎#هيولا دارد پخش ميشود،اما جالب است سريال هاي حاكميتي چند برابر بودجه دارند اما اقبال مردم را ندارند!

امیر اکبری: ‏سریال ‎#گاندو رو میبینم یاد خیلی رفقام میفتم،خیلی بچه محلا و رفقای قدیم ما امنیتی شدن
ملت فک میکنن نیروهای امنیتی بیکارن سر بکنن تو ریز زندگی من و تو،
والا چیزی که ما دیدیم بزرگترین دغدغشون حفظ امنیت کشوریه که هر لحظه تحت یه تهدید امنیتیه
خدا همشون رو حفظ کنه و تو مسیر درست هدایت

علیپور: ‏ولی کارگردان ‎#گاندو عمدا جوری روی واژه ‎#رییس_جمهور صداگذاری کرده که معلوم بشه قبلا چیز دیگه ای بوده و به اجبار دولتی ها عوض شده.بنظرم این بدتر آبروی فرد مورد نظر رو (که از بستن دهان منتقدین بخدا پناه می برد) میبره….

خشایار جمشیدی: ‏‎#گاندو مسخره ترین محصول تصویری با تم امنیتیه. یه سری مامور نُنُر و جلف و بیمزه که مدام خُنَک بازی درمیارن، سیستم های کامپیوتری الکی، عامل اهل ترکیه که با یه مامور فارسی حرف میزنه با اون یکی ترکی که تازه لهجه اون ایرانیه از اون ترکه ترکی تره و اوج درخشش در گریم بازیگر نقش ظریف!

سعید مالکی: ‏کجای دنیا زندانی فوق امنیتی را تک و تنها با یک دکتر نا آشنا در یک اتاق پنجره دار تنها رها می کنند؟! کجای دنیا زندانی فوق امنیتی را با سه نفر و بدون اسکرت مسلح و امنیتی به بیمارستان می برند؟! درست حدس زدید! در دنیای ‎#گاندو

محدثه سنایی‌فر: ‏به قول دوستی اینکه ‎#جیسون_رضاییان با مبلغ کلانی از پول‌ و تعدادی از زندانیان ایرانی در آمریکا مبادله شد هم با مدیریت نیروهای امنیتی و قضایی بود؟ یا تلاش دستگاه دیپلماسی؟ عزت ملی آنجا بود که یک زندانی در برابر چند زندانی و پول‌های ایران مبادله شد. چیزی که ‎#گاندو نخواست ببیند.

امیر سیدین: ‏ایشون کارگردان سریال ‎#گاندو هستن. امروز فرمودن که “پایم را از کشور بیرون بگذارم شاید دستگیر شوم”.
الان متوجه شدین که توهمات این سریال از کجا نشأت می‌گیره؟

چشمه بیدار: ‏این ‎#وحیدرهبانی بازیگر نقش اون پلیس امنیتیه تو این سریال ‎#گاندو
کارگردان تاتره. تحصیلات اکادمیک داره . کانادا درس خونده . سال ۸۹ یه تاتر کار کرد که توقیف شد
کیهان و…. امثالهم تیتر زده بودن که “مستهجن‌ساز ضد انقلاب دوباره از ارشاد مجوز گرفت” انگ جاسوسی هم بش زده بودن.

مریم: ‏‎من گاندو رو ندیدم ولی ی سوال برام پیش اومده… مهران مدیری ی نقد کرد فرداش وزیر کلی حرف زد بهش… چجوریه ک گاندو همه چیزش مصداق دولت آقای روحانی هست و اعتراضی از سمتشون نیست؟ و جالب‌تر این ک جلوی پخش هم گرفته نشد و مجوز دارن. عجیب نیس؟

سیدیاسر جبرائیلی: ‏شبکه سه به نقل از رسانه‌های خارجی خبر دور زدن تحریم توسط کشتی ‎#سالینا را پخش کرده و از سوی جریانی خاص متهم به افشای اسرار نظام شده است.
اسرار نظام را مرتبطین با ‎#جیسون_رضاییان فاش کرده‌اند که شبکه سه در حال روایت این خیانت در ‎#گاندو است.
جریان نفوذ می‌خواهد ‎#انتقام_گاندو را بگیرد

سیدعلی: ‏سریال ‎#گاندو مثل تیر به چشم منافقان اصلاح طلب اصابت کرد، منتظر ریختن زهر اصلاح طلبان به شبکه سه و شخص فروغی باشید!

محمدجواد محمدزاده: ‏دیگه سوژه برای وحدت ملی بهتر از دستگیری یک جاسوس عالی رتبه آمریکایی داریم؟
اصلاحطلبها همین رو هم دستمایه تفرقه میکنند.
‎#گاندو
سحر طلوعی: ‏‎#گاندو نشون می‌ده نیروهاش توانایی صحبت به زبانهای ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی، عربی و ترکی استانبولی و … دارن اما یه فارسی ساده رو اینطوری زیر نویس می کنه؛ « قابله قبول » ! ‎#هکسره

امیر جهانفر: ‏بعد از فیلم یتیم خانه ایران و قلاده های طلا به شدت بایکوتش کردند . اکنون نیز برای بازی در سریال ‎#گاندو تهدیدش کرده اند.کاش همه ی سلبریتی هایمان مثل شما روباه پیر را می شناختند
اما فراموش نکنید ملت ایران عاشق بازیگری شما هستند و با تمام وجود حمایتتان خواهیم کرد
‎#علیرام_نورایی

میثم: ‏هنـر سیاست را دربند میکشـد!!!
دیشب داشتم از بالاشهر و فروشگاهـای خوردو های لوکس(حامی روحانی) میگذشتم، که کاملا حیـرت زده شدم، همـه، حتی کسانیکه یک فیلم ماهواره را هم از دست نمیدادن، این شبهـا پای رسانه ملی نشستن و ‎#گاندو را تماشا میکنن.
‎#اثر_هنر

هزار دستان: ‏سریال ‎#گاندو با مشورت ۵+۱ ساخته شده برای تخریب ظریف و تیم دولت؟

زینب حسنی: ‏نفوذ تا کجا پیش رفته بود که یکی از پیش شرط‌های مذاکره برجام شده بود آزادی برجسته ترین جاسون قرن ۲۱ یعنی “جیسون رضاییان” !
جاسوس آزاد شد اما برجام گلابی نداد.
‎#گاندو

ایرانی: ‏سریال ‎#گاندو خیلی نا محسوس در حال ایجاد حس خودباوری در جوانان ایرانیه ؛
چیزی که چند سالی بود به وسیله دولت یا رسانه های معاند در حال سرکوب بود
ایجاد تقابل اطلاعاتی بین یک تیم جوان ایرانی و سازمان جاسوسی بزرگی مثل CIA داره این کد رو به جامعه میده

حسین نخلی: ‏سریال گاندو خیلی هم خوبه.
همین که کف جامعه رو کشونده پای تلویزیون و هر کسی رو که می‌شناسم ( حتی مخالف نظام ) داره این سریال رو دنبال می‌کنه یعنی زمین بازی رو درست تعریف کرده
[طبیعتا هر کاری نواقصی هم داره که به امید خدا در سریال‌های بعدی رفع بشه]

محمد توکلی: ‏بخش بامزه‌ای از گاندو:
عضو نهاد انتصابی به عضو نهاد انتخابی: بنده از جانب ‎#مردم حرف می‌زنم.
واقعاً که قصه‌ی این سریال واقعی‌ست!

سید مهدی وزیری: ‏جمع بندی من از نیم ساعت دیدن ‎#گاندو:
تمام تپل ها دوست داشتنی هستن حتی اگر جاسوس باشن. *_

سجاد علی ملا: ‏گاندو اگه برای یک گروه خاص حاصل چندانی نداشته باشه، لااقل برای بخشی از جامعه این احساس رو القا کرده ‌که برای یافتن‌ جاسوس‌ها به تیپ غربی و اتوکشیده و تحصیل کرده در غرب باید شک کرد، نه به اصحاب ریشی مثل مسعود کشمیری‌ها و کلاهی…

محمدرضا رهبرپور: ‏باپخشِ آخرین قسمت سریال ‎#گاندو ، مشخص شد که تنها دستاوردِ مستقیم و ملموسِ مورد ادعا در ‎#برجام یعنی انتقالِ یک میلیارد و هفتصد ملیون دلار، محصولِ بی‌واسطه‌ی تلاش‌هاومجاهدت‌های شبانه‌روزیِ تیم ضدجاسوسی بود و نه مذاکراتِ ژنو!

هادی موسوی: ‏میگن چندتا از عوامل ‎#گاندو، قبلا پرونده و مورد داشتن.
تعجبی نداره، روش ‎#دولت_پنهان اینه، پرونده‌سازی میکنه بعد برای رفع پرونده میگه بیاید کاری که من میگم رو بکنید.
همیشه هم شاهکار از آب درمیاد😏
دستگیری تتلو و کلیپ هسته‌ایش روی ناو و دیدار با رئیسی آخرین تجربه موفقشون بود.

آقوی خاص: ‏حالا فردا بیست و سی میره یه گزارش درست میکنه که همه از سریال راضی بود اون وسطا هم یکی داد میزنه مرگ بر آمریکا نصف بیشترشون هم میگن آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

نویسنده‌ی سریال گاندو: ۸۰درصد سریال تخیل من است!

توییت‌های انتقادی مشاور روحانی درباره‌ی «گاندو»

اعتراض وزارت امور خارجه به «روایت غیر واقعی» گاندو

«جیسون رضاییان»؛ از واقعیت تا گاندو

انتقاد کیهان به سریال «گاندو»

گلستان سعدی، مامور سیا، سریال گاندو!

کنایه‌های سیاسی به دولت پوششی برای ضعف‌های «گاندو»؟!

گاندو و چرا هندی‌ها حق دارند

سنت‌شکنی درباره‌ی حجاب در سریال «گاندو» [+تصویر]

نقش موساد در شهادت حسن تهرانی مقدم چه بود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا ما ایرانی ها باید خودمون و باور کنیم و چشم حقیقت دلمون و روشن کنیم گاندو تصویر کوچکی از حفظ امنیت کشور ماست و نشان قدرت واقعی ماست . اما حیف که با تمام بی انصافی چشم خودمون و کور کردیم و تبلیعات دورغین غرب و بر عزت ایرانی بودن خودمون بستیم.
    ما ایرانی هستیم ما مسلمانیم ما توانا هستیم پشتیبان ما همیشه جوانان با قلبی پر از ایمان و پناهی با اقا امام زمان هستند
    بیایید بپذیریم این حقیقتی انکار نکردنی است
    زنده باد نیروهای امنیتی

    1
    1
  2. خسته نباشید هموطنان توانا
    به زبان ساده چشم حسودتون کور که از بس سوختن به بدترین لحن شما رو نقد دروغ میکنن . از خون تمام عزیزانی که در راه ایران فدا شده خجالت بکشید و بپدیرید ما هنوز جوانانی داریم که امنیت این ملت و تامین میکنن و این گوشه کوچکی از توان کشور ماست .
    زنده باشین دلاوران

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا