خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اشرف نیوز: مریم رجوی مبتلا به سرطان است

سایت عراقی اشرف نیوز نوشت: منابع نزدیک به گروه تروریستی مجاهدین خلق روز شنبه گفتند كه رهبر آن مریم رجوی مدتی است كه از سرطان رنج می‌برد و خاطرنشان كردند كه “نشانه‌های آن در رفتار خصمانه و خشونت آمیز رجوی مشخص است”.

این منابع که به دلیل حساسیت موضوع در مصاحبه با “اشرف نیوز” به شرط ناشناس بودن صحبت کرده‌اند، گفته‌اند: “گزارش‌های پزشکی که توسط مریم رجوی در اواسط ژوئیه گذشته انجام شد، در یک بیمارستان با سطح بالا در پایتخت فرانسه پاریس، سرطان وی را نشان داد.”

وی افزود: «رهبران سازمان (مجاهدین خلق) از بیماری مریم رجوی آگاه هستند، در حالی که از سوی برخی از افراد نزدیک به او بر لزوم لبخند همیشگی تاکید می‌شوند تا ویژگی‌های سرطان را نشان ندهند که از جمله افسردگی است».

به گفته منابع خصوصی، مهدی ابریشمچی، رهبر ارشد این سازمان، در یک جلسه‌ی مخفی که توسط این سازمان برگزار شد، به وخامت جدی سلامتی مریم رجوی اشاره کرد و سرطان آن را تأیید کرد و هشدار داد نسبت به کودتا در سازمان در سطح رهبری به دلیل سرطان مریم رجوی.

ابریشمچی به رهبری سازمان مجاهدین خلق گفت که موضوع سرطان مریم رجوی باید پنهان باشد و از نگرانی وخامت اوضاع در سازمان، در این مورد سکوت رسانه‌ای برقرار شود و فقط گفته شود که خوب است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این اراذل سرطانی مهلک بودند که بجان جوانان پرشور واحساساتی اوایل انقلاب افتادندوهستی انان را به نابودی ونیستی کشاندند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا