خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت برانکو به فوتبال ایران؛ شایعه یا واقعیت؟

شفقنا نوشت: چند روز قبل بود که خبر اخراج برانکو از الاهلی عربستان به طور رسمی اعلام شد تا شایعات در مورد بازگشت زودهنگام او به لیگ ایران هم شروع شود. البته کارنامه موفق برانکو با پرسپولیس و کسب سه قهرمانی پیاپی در لیگ باعث شده که حالا این مربی کروات به یک گزینه جذاب برای همه باشگاه های لیگ برتری تبدیل شود و قطعا بعید نیست که هر باشگاهی که در ادامه فصل سرمربی تیمش را اخراج کند، خیلی زود به سراغ برانکو برود. باشگاه های که توان مالی پرداخت دستمزد این مربی را دارند بعید نیست که در آینده برای به خدمت گرفتن او دست به کار شوند. حتی از هم اکنون این شایعه و گمانه زنی مطرح شده که در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس با کالدرون، این باشگاه دوباره به سراغ برانکو می رود و این احتمال وجود دارد که این مربی با توجه به رابطه بهتری که با مدیران فعلی باشگاه دارد راضی به بازگشت شود.

با این حال، عجیب ترین شایعه ای که در مورد برانکو در روزهای اخیر شکل گرفته این است که او شاید سرمربی استقلال شود. استراماچونی با آبی پوشان خوب نتیجه نگرفته و از هم اکنون بحث اخراج او قوت گرفته است. در همین حال این شایعه عجیب مطرح شده که در صورتی که او در دربی شکست بخورد از استقلال اخراج می شود و آنگاه مدیران این باشگاه به سراغ برانکو خواهند رفت تا او روی نیمکت آبی ها بنشانند.
با این حال، این شایعه کاملا دور از ذهن به نظر می رسد. از یک طرف احتمال کمی وجود دارد که حتی در صورت شکست در دربی هم استراماچونی از استقلال اخراج شود واز طرف دیگر حتی در صورت اخراج او هم برانکو آخرین گزینه نیمکت استقلال خواهد بود چرا که حالا او دیگر یک مربی در جرگه پرسپولیسی ها به حساب می آید و بعید است استقلالی ها به آوردن او تمایلی داشته باشند. همچنین خود برانکو هم بعد از سالها حضور در فوتبال ایران از شرایط پرسپولیس و استقلال و هوادارانش به خوبی آگاه است و حتی اگر استقلال او را بخواهد و به او یک پیشنهاد نجومی هم بدهد احتمالا برانکو به آن جواب منفی خواهد داد. چرا که پرفسور خوب می داند نشستن روی نیمکت استقلال بعد از موفقیت هایش با پرسپولیس او را منفور بسیاری از هواداران خواهد کرد و فشارها را در بازگشت او به ایران به حداکثر خواهد رسانید.

گفتنی است که در روزهای اخیر شایعاتی در مورد حضور برانکو به جای فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم ملی امید هم منتشر شده بود. همچنین از لیگ چین به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی این مربی کروات از سوی رسانه های خارجی نام برده می شود.

حسن خان‌محمدی درباره وضعیت پرسپولیس پیش از داربی، گفت:

نباید سایه برانکو بر سر پرسپولیس باشد. فوتبال حرفه‌ای است و الان دیگر برانکو سرمربی پرسپولیس نیست. این تیم با برانکو روزهای خوبی داشت اما الان کالدرون هدایت تیم را برعهده گرفته و باید اجازه داد تا با تمرکز بالا به کارش ادامه بدهد. اگر قرار باشد هر روز اسم برانکو مطرح شود، تیم هر روز درگیر حاشیه خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا