خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جریانی می‌خواهد دولت را ناکارآمد جلوه دهد»

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جریانی می‌خواهد دولت را بی‌تعهد و ناکارآمد جلوه دهد، گفت: همه بخش‌ها باید توجه به منافع مردم را در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین، محمد اسلامی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان و درحضور جمع کثیری از مسئولان، مدیران،  راهداران و تشکل‌های حرفه‌ای حمل‌ونقل استان، اظهار داشت: تحریم هستیم چون سلطه و استکبار را نمی پذیریم و هزینه‌ای سنگین برای آن پرداخت کردیم. اما دستاوردهای عظیمی نیز به دست آورده‌ایم.

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اهداف استکبار جهانی گفت: امروز نظام تحریم در هیچ قطعه‌ای از تاریخ برای هیچ کشوری اینگونه رقم نخورده که بصورت موزائیکی و مویرگی در همه شریان‌ها نفوذ کند.  هدف آنها این است که مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به صفر برسانند.

وی ادامه داد: در روزهای دفاع مقدس همه از جان و مال ایثار کردند، تا کشور را در برابر تهاجم حفظ و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند. امروز هم که جنگ اقتصادی علیه ایران در جریان است،  همه باید در قالب یک پیکره واحد، بنیه دفاعی،  اقتصادی، صنعتی و تولیدی برای کشور ایجاد کنند و این پیکره واحده هر جا نقصی داشته باشد همان نقطه ضعف و فرصت تهاجم اثربخش استکبار خواهد شد.  چرا که دشمن قرارداد به قرارداد و معامله به معامله نفوذ می‌کند.  انگیزه آن‌ها تحصیل مال است،  شعار صریح آمریکا هم همین است و برای رسیدن به منافع حداکثری خود از منافع دیگر کشورها همچون عربستان سعودی که گاو شیرده آن‌ها شده، استفاده می‌کند.

اسلامی در ادامه افزود: با درایت و هدایت مقام معظم رهبری، مسیر را خیلی خوب طی کرده‌ایم و قابل قیاس با سال‌های قبل نیستیم. چراکه به لحاظ قدرت، تکنولوژی، نیروی انسانی و توان صنعتی پیشرفت داشته‌ایم.

حق نداریم کوتاهی کنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فعالیت این وزارتخانه به طور مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است، گفت: ما حق نداریم در وظایف خود کوتاهی کنیم و باید از ظرفیت‌ انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و نهادهای مردم‌نهاد که می‌توانند به عنوان نماینده یک قشر مشخص باشند، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نوع نگاه ما و رویکرد ما حل مسئله است،  توسعه اقتدار وزارتخانه نیست.  رویکرد ما افزایش اقتدار ملی،  هماهنگی و تعامل است.

اسلامی با بیان اینکه زیرساخت‌های کشور باید توسعه پیدا کند، گفت: به این منظور باید از منابع غیر دولتی و از سایر منابع شناسایی شده استفاده کرد. ما در شرایطی هستیم که مطالبات متنوع و زیاد است و از طرفی جریانی فکری هم وجود دارد که می‌خواهد دولت را ناکارآمد و بی‌تعهد جلوه دهد.

وی افزود: درصورتی که به هیچ وجه اینگونه نیست و باید شرایط کشور توسط همه درک شود.  در این وضعیت باید با تکیه بر منابع درآمد ملی، اقتصاد کشور را بر مبنای ارزش افزوده که از کار، تلاش و فناوری به دست می‌آید، اداره کنیم تا اقتصادی زنده و شکوفا داشته باشیم.

اسلامی گفت: اصل برای ما منافع مردم است.  همه شرکت‌ها و ناوگان حمل‌ونقلی، و تمام بخش‌های مختلف همچون مسکن و شهرسازی باید منافع مردم را در نظر داشته باشند.

اتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. توروخدا…شمادیگر مسبب ادخال سرور نشو….این ایام انقدر که به این گفته ها زهرخندیدیم ….خنده دانمان دچارمشکل شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا