خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با توجه به اتفاقات اخیر ۹ دی ۹۸ بسیار مهم است»

حجت الاسلام محمودی، عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران گفت: ۹ دی در همه سال‌ها مهم و حساس بوده است ، اما با توجه به اتفاقات اخیر ۹ دی سال ۹۸ بسیار مهم  است ، برخی از فتنه‌گران همچنان منتظر موج آفرینی در کشور هستند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در اولین جلسه جامعه روحانیت مبارز شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه دماوند ، آبسرد و خاورشهر و روحانیون این شهرستان برگزار شد ، طی سخنانی تصریح کرد: پرچمدار انقلاب اسلامی روحانیت است ، امروز کشور در مقطع حساسی قرار دارد ، روحانیت باید با توجه و اقدام دقیق مقابل انحرافات و کج‌روی‌ها ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: روحانیت باید همیشه در میدان باشد ، روحانیت باید همچون گذشته در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی خوش بدرخشد و پرچمدار برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی به حساب آید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ۹ دی در همه سال‌ها مهم و حساس بوده است ، اما با توجه به اتفاقات اخیر ۹ دی سال ۹۸ بسیار مهم  است ، برخی از فتنه‌گران همچنان منتظر موج آفرینی در کشور هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران یادآور شد: روحانیت با توجه به رنج هایی که می بیند اما همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده است و هیچ وقت خسته نخواهد شد ، شهرستان دماوند و دیگر شهرهای حومه در مراسم‌های انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان سخنان خود بیان کرد: روحانیت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و همچنین در دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش مهم و تأثیرگذاری داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تنها تقسیم بندی واقعی ایران امروز اینه : طبقه حاکم و مردم عادی. 9 دی برای کدوم امسال مهمه ؟؟

  2. جالب است خوشان معترف ومقرند که این جامعه رادیگر ان نیست که مطلوبشان باشد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا