خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور سوئد خواستار برخورد با گرو ههای افراطی شد

«آندرس یگمن» وزیر کشور سوئد ضمن محکوم کردن گروه های نژاد پرست که خواستار حمله به کودکان و نوجوانان مهاجر شده و موجب ترویج نفرت و انزجار در میان مردم می شوند، گفت، باید با قدرت به آنها واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس سوئد اعلام کرد، دهها مرد نقابدار که تصور می رود عضو تبهکاران نئونازی باشند، با اجتماع در استکهلم و پخش اعلامیه هایی خواستار حمله به کودکان و نوجوانان مهاجر شدند.
در پی اطلاع پلیس از تصمیم این تندروها برای حمله به کودکان و نوجوانان مهاجر در استکهلم، نیروهای پلیس، یگان های ضد شورش و بالگرد روز شنبه در مرکز این شهر مستقر شدند.
«آندرس یگمن» وزیر کشور سوئد ضمن محکوم کردن این گروه های نژاد پرست که موجب ترویج نفرت و انزجار در میان مردم می شوند، گفت، باید با قدرت به آنها واکنش نشان داد.
وی خاطر نشان کرد، این روندی مخرب در جامعه است.
بر اساس این گزارش، سوئد که ابتدا موضعی سخاوتمندانه در قبال مهاجران اتخاذ کرده بود، اخیرا اعلام کرد که در سال های آینده دهها هزار نفر از مهاجران را اخراج خواهد کرد.
یگمن چهارشنبه گذشته گفت، تصمیم داریم از 60 تا 80 هزار مهاجر را از سوئد اخراج کنیم.
تازه ترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه «سیفو» نشان می دهد، 41 درصد شهروندان سوئدی خواستار اعطای اقامت دائمی به مهاجران و تعداد کمتری نیز موافق دادن اقامت و پناهندگی به متقاضیان در این کشور هستند.
25درصد نیز معتقدند تعداد پناهندگان باید در همین حد باقی بمانند و تنها 17 درصد خواستار افزایش تعداد مهاجران و پناهندگان هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا