خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتشار عکسی قدیمی از مهران مدیری در پاریس

عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس از اواخر جمعه شب در فضای مجازی در حال انتشار است و به اصطلاح داغ شده اما این عکس‌ها قدیمی به نظر می‌رسند.

بنا بر جستجوی خبرنگار انصاف نیوز، در حالی این عکس‌های بدون توضیح، او را به همراه یک زن بی حجاب نشان می‌دهد و بحث‌های بسیاری درباره‌ی آن در حال انجام است که این عکس‌ها برای اولین بار یک سال و نیم پیش در توییتر منتشر شده بود.

کاربری به نام شکفته در روز شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برای اولین بار در توییتر عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس را منتشر کرده بود؛ عکس‌هایی که نوع پوشش مدیری و همراهش در آن با عکس‌های تازه منتشر شده یکی است.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی احتمال می‌دهند که همراه او دخترش است.

انتشار عکسی قدیمی از مهران مدیری در پاریس

با این حال برخی کاربران اصولگرا در فضای مجازی انتشار عکس مدیری را سیاسی خوانده‌اند.

علی قلهکی فعال رسانه‌ای اصولگرا در این باره توییت کرد: «انتشار تصاویر مهران مدیری درخارج از کشور آنهم از جهات مختلف هشداری برای تمام سلبریتی‌هاست و پیغام مهم دارد؛ هزینه نقد از دولت آنهم از لسان سلبریتی جماعت، یا انزوا را به همراه دارد(بیکاری و ترور شخصیت) و یا تاراجِ آبرو! سلبریتی‌ها باید بفهمند شوخی با دولتِ امنیتی، تبعات سنگین دارد!»

علی اصغر شفیعیان، فعال رسانه‌ای اصلاح طلب هم در توییتی درباره‌ی موضوع این عکس‌ها و انتشار فایل صوتی منتسب به یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس نوشته است: «به این دو تا توجه کنید: انتشار عکس آنچنانی سلبریتی اصولگرا در اروپا و انتشار فایل صوتی فعال سیاسی اصولگرا با پارتنر غیررسمی. اینها را ترور شخصیت می‌خوانند ولی اگر کسی غیر از «اصولگرایان / انقلابی / ارزشی» باشد، تمام تلاششان را می‌کنند تا افشا بفرمایند! #معیاردوگانه».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این کجاش اقای مدیریه؟ ترس که از خدا ندارید.فایل صوتی را انچنان لا پوشونی میکنید ، و در مقابل مدیری را بخاطر اینکه با مردم هم دردی کرد اینجور تخریب میکنید؟ حتی اگه این مدیری باشد به هیچ کس مربوط نیست و این اقا پست دولتی ندارد که یه بازیگر آزاده.کلا مخالف این هستین کسی بگوید چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا