باشگاه روزنامه نگاران در کانال تلگرامی خود نوشت:
رسول بهروش خبرنگار ورزشی در استوری اینستاگرام خود خبر داد پس از ۱۷ سال کار در روزنامه همشهری، از این موسسه اخراج شده است.
او نوشته است: بعد از هفده سال همکاری با مجموعه همشهری و بیش از ده سال حضور در صفحه ورزشی روزنامه، هفته گذشته از کار اخراج شدم. طی سالها و ماههای اخیر بهطور مرتب برای ننوشتن یا حذف مطالب از صفحه شخصیام تحت فشار بودم که طبیعتا هرگز تن ندادم. دوشنبه گذشته تحتالحفظ و با شرایطی شرمآور و ناشایست از دم در توسط نگهبانی به بخش منابع انسانی منتقل شدم تا ظرف پنجاه ثانیه خبر اخراجم را بدهند و بعد خودشان مرا برگردانند. حتی نامه هم ندادند و نمیدهند.
@journalistsclub1




![توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان رسانهای شد [+جزییات توافق و اسامی زندانیان آزاد شده]](https://ensafnews.com/wp-content/uploads/2020/03/iran-usa-768x513.jpg)