خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت نماینده ولی فقیه از عباس کشاورز برای وزارت کشاورزی

حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده‌ی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به حسن روحانی رییس جمهور از عباس کشاورز به عنوان گزینه‌ی وزارت حمایت کرد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای تقوی در این نامه با اشاره به اهمیت وزارت کشاورزی در شرایط تحریم، ضمن تاکید بر این که «کنون که مهلت مدیریت وزیر محترم سابق و جهادگر سخت کوش جناب آقای مهندس حجتی بسر آمده . خانواده‌ی بزرگ جهاد کشاورزی در انتظار انتخاب شایسته‌ی جنابعالی است»، ویژگی‌هایی را برای وزیر آینده برشمرده و نوشته است:

«ضمنا آقای مهندس کشاورز نیز از ویژگی‌های فوق برخوردار و شخصیت مناسبی برای پست وزارت می‌باشند».

نکوداشت، یا پاک کردن ننگ با رنگ

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با تحصیلات تکمیلی در اسرائیل و نتایج رقتار شیخ زکزاکی در نیجیریه فکر کنم الان ما یهودی هستیم ولی خود خبر نداریم.
    چه شود؟

  2. تصور کن آقای حجتی با تخصص ساختمان بیش از ده سال با مدیریت پوپولیستی، کشاورزی ایران را سرکار گذاشت حالا این آقای عباس کشاورز که دست پروده وی می باشد چه گلی به سر کشاورزی ایران خواهد زد باید از یکی از معاون های این آقا پرسید. من کارمند تحقیقات کشاورزی هستم و در حال حاضر برای رییس بخش من (آقای مرتضی عرب سلمانی)، رییس مرکز من( آقای جواد حسن پور)، رییس سازمان من( آقای اسکندر زند) و وزیر من( آقای محمود حجتی) در دادسرای کارکنان دولت به اتهام تبانی در جرم، جعل و تزویر و ارتشاء کیفر خواست صادر شده است و همه از سمت خود برکنار شده است یعنی همه سلسله مراتب مشکل داشتند فقط کارمند مانده آن هم که حق امضاء نداشت. این ها همه مدیران آقای عباس کشاورز دولت روحانی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا