خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شروع دیرهنگام خوبی بود اما کافی نیست

احسان گل محمدی مدیر مسوول پایگاه خبری صبح‌شد در اینستاگرام خود نوشت: نمی‌دانم چه بگویم، بگویم اشتباه است دیگر رخ می‌دهد، یا بگویم چرا این اتفاق فاحش رخ داده؛ در هر صورت نه جانباختگان زنده می‌شوند و نه نگاه افکار عمومی تغییر پیدا می‌کند، روزی که به قول آن شاعر معروف آنقدر تلخ بود که می‌شد چای دم نکرد، همه مقصرند همه، هم من و شما، هم ترامپ، هم نیروهای مسلح هم آقای رئیس جمهور که معمولا صبح‌های جمعه از خبرهای تلخ با خبر می‌شود.

نوشتن در این ساعات واقعا سخت است هم از ترس مجازات و هم از اینکه مبادا نمکدانی شکسته شود، بالاخره تعارف نداریم همین آقای حاجی زاده که از آرزوی مرگ خود گفت زحمت‌ها کشیده، راست می‌گوید بارها پیش مرگ ملت شده و بارها تا مرز شهادت رفته است به روی‌مان نیاورده، خلاصه اینکه نمک‌ها خوردیم حواسمان باید باشد نمکدان نشکنیم!

ای کاش زمان به عقب برگردد، به همان روز، ای کاش آن اپراتور خبط نمی‌کرد ای کاش همان روز حقیقت گفته می‌شد، واقعا نمی‌دانم چه می‌نویسم گویی کیبورد مانند آن اپراتور خودسر عمل می‌کند، نمی‌خواستم بنویسم اما ترس وجودم گرفت که دوباره به ای کاش‌ها، لیست بلند بالایی اضافه شود.

شروع دیرهنگام بود، اما شروع خوبی بود، می‌شد گفت همه مسافران بیمه بودند و یا اینکه اپراتور خطاکار عزل شده و…، اما این پایان ماجرا نمی‌تواند باشد، در این مورد اعتماد مردم کمرنگ شد، از اعتماد به افراد بگیرید تا مهم‌تر از همه رسانه‌ها.

در هیچ فیلم آمریکایی رسانه خیانت نمی‌کند، رئیس جمهور، رئیس سیا، معاون رئیس جمهور خائن می‌شوند اما خبرنگار نه! چون می‌دانند اگر مردم به رسانه بی اعتماد شوند کار تمام است.

زیاده گویی نمی‌کنم، اما پیشنهاد: سردار حاجی‌زاده می‌گوید در راه برگشت از غرب کشور به مقامات اطلاع داده، مسوولان پروسه طی شده را توضیح دهند، چرا همان روز گفته نشد یا حداقل بگویند چرا به مقامات هواپیمایی نگفتند تا آنها ثانیه به ثانیه آدرس غلط ندهند، بگویند چرا پرواز‌ها کنسل نشد و….

مردم توضیح می‌خواهند توضیح کامل، القصه نگران سواستفاده معاندین هم نباشند که افکار عمومی مهم‌تر از هر مهمی است و در پایان:

شنبه روز بدی بود
روز بی حوصلگی
وقت خوبی که می‌شد غزلی تازه بگی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا