خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوابیه: متهمان پارمیس و پارمیدا با 18 میلیارد وثیقه بازداشتند

پس از انتشار گزارش «۲۰ میلیارد پول پرسنل علوم پزشکی شیراز کجاست؟» در انصاف نیوز، این دانشگاه در جوابیه‌ای، اعلام کرد که متهمان «به اتهام کلاهبرداری هر کدام با قرار وثیقه 18 میلیاردی در زندان هستند».

متن کامل این جوابیه که با امضاهای رییس اداره حقوقی و نیز رییس شورای رفاهی دانشگاه خطاب به انصاف نیوز ارسال شده، در پی می‌آید:

احتراما در پاسخ به نشر خبر تخلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پروژه‌ی پارمیس و پارمیدا در آن رسانه، اعلام می‌شود:

در تابستان 92 از طرف شرکت دمان سازه شیراز به مدیریت آقایان م.د، ا.ا و با مالکیت م.د.پ، پیش فروش 400 واحد آپارتمان در منطقه صدرا به پرسنل دانشگاه ارائه گردید. بعد از انعقاد پیش قرارداد پیش فروش آپارتمان، خریداران محترم، شخصا به شرکت صدرالاشاره مراجعه نموده و با پرداخت مبالغی قابل ملاحظه به عنوان پیش پرداخت خرید آپارتمان به شرکت مذکور بصورت انفرادی، قرارداد منعقد نمودند. در تابستان 93، شرکت دمان سازه و اعضای هیات مدیره بالاخص آقای م.د از انجام کار و تعهدات خود سر باز زدند. لذا اعضا و نمایندگان منتخب اعضا با طرح شکایت از شرکت فوق، پیگیر حقوق حقه خود از طریق مراجع قضایی شدند و پرونده‌ای بصورت کیفری در شعبه 4 بازپرسی شیراز مفتوح گردید. که پس از چندین جلسه اعضا شرکت دمان سازه و مدیران اصلی شرکت به اتهام شراکت در کلاهبرداری، بازداشت شدند. مبالغ دریافت شده از خریداران به حساب شخصی رییس هیات مدیره آقای م.د واریز گردیده است که مبلغی حدود 18 میلیارد تومان می‌باشد. در حال حاضر ایشان «م.د» به همراه همدستان خود، به اتهام کلاهبرداری هر کدام با قرار وثیقه 18 میلیاردی در زندان می‌باشند. در حال حاضر زمین این پروژه توسط بازپرس محترم، توقیف می‌باشد.

در خاتمه به عرض می‌رساند که با دقت و درایت بازپرس محترم، پرونده در مرحله‌ی بازپرسی و کارشناسی دقیق می‌باشد و پیگیری‌های لازم نمایندگان خریداران (تعاونی مسکن شماره 3 کارکنان علوم پزشکی) و وکیل آنها و نمایندگان حقوقی دانشگاه در حال انجام می‌باشد.

دکتر فرزاد شاهچراغی، رییس اداره حقوقی دانشگاه

دکتر منصور آقاهادی، رییس شورای رفاهی دانشگاه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام در جواب دانشگاه علوم پزشکی باید عرض کنم که اولا اعضا بامعرفی نامه دانشگاه به شرکت مربوطه مراجعه وثبت نام کردند دوما دانشگاه با زندانی کردن م.د فشار اعضا را ازروی دوش خودش برداشت تا به نحوی قصور خودش را دراین پروژه پنهان کند سوما زندانی شدن این اقایان که برای اعضا پول نمیشود ما فقط دنبال پولهای ازدست رفته خودمان هستیم

  2. در پاسخ به جوابیتون باید گفت:
    1- اگر پرسنل دانشگاه به صورت انفرادی ثبت نام کرده اند پس چرا نامه ای به صورت رسمی از طریق دانشگاه توسط رئیس وقت شورای رفاهی دانشگاه ارسال شده و در آن برادر خود و بک نفر دیگر را به عنوان مسئول مستقر در سایت و مسئول اداری مالی معرفی کرده اند؟؟
    2- اگر پرسنل دانشگاه به صورت انفرادی و شخصا ثبت نام کرده اند پس چرا طبق شماره نامه 8975 شرکت دمان سازه به مدیریت اداره رفاهی و حقوقی وقت دانشگاه، آن اداره محترم رو به دلیل به حد نصاب نرساندن اعضا جهت ساخت مقصر دانسته و مسئولیت پاسخگویی رو از خودش سلب کرده؟؟!!
    3- چرا از طریق شورای فرهنگی و رفاهی دانشگاه نامه ای با عنوان اینکه کل پروژه تحت پوشش بیمه بوده و پرسنل رو جهت سرمایه مطمئن کردید در صورتی که زمین از قبل جهت کلاه برداری مصادره بوده؟!!
    4- اگر پرسنل به صورت انفرادی ثبت نام کرده اند چرا نامه ای به صورت رسمی از طریق دانشگاه توسط رئیس وقت شورای رفاهی تقاضای پول و واحدهای آپارتمانی به دلیل معرفی نفرات (اتمام فروش 400 واحد، ذکر در نامه) کردید؟؟!!!

    دلایل کافی جهت نظارت مستقیم دانشگاه در پروژه جای هیچ گونه بحثی نداره
    مسئولین محترم به جای مغالطه کردن و همچنین سفسطه بهتره که مسئولیت کار خودشونو به گردن بگیرن و تلاش کنن تا اعتماد پرسنلو با ساخت آپارتمانها و یا پولشون بدست بیارن نسبت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ایران!!

  3. من به اعتبار و تشویق شورای رفاهی ثبت نام کردم و پروژه از طریق سایت شورای رفاهی دانشگاه ب ما معرفی شد

  4. ما پرسنل علوم پزشکی با اطلاعیه شورای رفاهی اقدام به ثبت نام کردیم ههمچنین حساب مشترک دکتر هادی و دادیار خبر میدهد که علوم پزشکی یکی از ذینفعان این پروژه بوده همچنین کسب پانصدهزار تومان به ازای هر پرسنل گویای خیلی مطالب است علوم پزشکی شیراز حیا کن پول پرسنل رو رها کن

  5. دوستان عزیز ساخت این پروژه با اون شرایطی که به ما گفتن در واقع غیر ممکنه. ما پولمونو بگیریم باید خدا رو شکر کنیم . مطمینا مقدار زیادی از پول صرف بریز و بپاش های آقایان گردیده . حالا ببینیم آیا واقعا پولی در کار هست که به ما بدن یا همچنان اندر خم یک کوچه ایم

  6. اطلاعیه از طریق دانشگاه به دست ما رسید و ما پساز مراجعه به اداره رفاهی دانشگاه نامه ای جهت مراجعه به دفتر دادیار دریافت کردیم و با معرفی نامه دانشگاه به دادیار پول دادیم. اگر دانشگاه کاره ای نیست چرا برای یک شرکت خصوصی تبلیغ کرده؟ این خود خلاف قانون است.

  7. وقتی رییس اداره حقوقی دانشگاه یک پزشک باشه که هیچی از قانون و حقوق نمیدونه، نتیجه همین میشه. مشکل اصلی دانشگاه علوم پزشکی فارس پزشک سالاری هست. رییس و معاونین و معاون معاونها و مدیران دانشگاه همه پزشک هستند. گویا بقیه ی پرسنل توانایی مدیریت ندارند. تو این سیستم اگه پزشک نباشی هیچ پیشرفتی نمیکنی. پس به چه امیدی باید سی سال کار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا