خرید تور تابستان

فیلم | رحیم پور ازغدی: جوانانمان را بفرستیم آمریکا زن بگیرند!

«جوانانمان را بفرستیم در آنجا زن بگیرند»

حسن رحیم‌پور ازغدی، در یک سخنرانی می‌گوید: «ما باید در درگیری‌های داخلی آمریکا میان رنگین‌پوستان، سیاه‌پوستان و… حضور فعال داشته باشیم… اگر خوب مدیریت کنیم، آمریکا از هم می‌پاشد
باید هزاران نفر سرریزِ جمعیت جوان‌های‌ صالح‌مان را بفرستیم به آمریکا و جاهای مختلف… از آن‌جاها زن بگیرند تا آن‌جا بتوانیم کارهای اجتماعی و فرهنگی و کارهای دیگری کنیم.»

به گزارش کانال تلگرامی نظر، این سخن‌رانی را شبکه افق صداوسیما پخش کرده و وب‌سایت موسسه MEMRI آن را با زیرنویس انگلیسی پخش منتشر کرده. موسسه MEMRI (میمری)، برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی خاورمیانه‌ای را رصد می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بعد میگه میخوام با عبدالکریم سروش یا محمد مجتهد شبستری مناظره کنم . عزیزم شما با دانشجوها یا طلبه های همفکر این اساتید هم توان مناظره نداری هیچ، دانشجوهای عادی (عادی یعنی اهل نقد و بحث، نه سمعا و طاعتا) هم حرف تو رو قبول نمیکنن که اگه میخواستن قبول کنن حرف همون امام جماعت محلشون رو قبول میکردن خب

    6
    15
  2. کی انشا ا.. اعزام شروع میشه ؟ چطور باید ثبت نام کنیم ؟ مثل مسکن ملی پردیس نشه به ما نرسه ؟

    8
    1
  3. قبلا گفته بودم….این شخص کم کم از دایره حداقلی از خرد وتعقل خارج شده است..فکری بحالش کنید باید بر احوال این جمع خون گریست که چنین شخصی تصمیم گیرنده مصوباتش وحتی پیشنهادکننده اش باشد..

    10
    15
  4. با سلام؛
    دوستان من لطفاً بدون غرض، اندکی تاریخ مطالعه کنید، متوجه می شوید ایشون گذافه نگفته و در گذشته دولت هائی بودند که اینکار رو واقعاً کردند و حتی با خود ما هم همینطور و الآن متأسفانه در بین ما افرادی با ظاهر کاملاً ایرانی اما واقعاً بیگانه و نفوذی وجود دارند و مشغول به کارهائی مخالف منافع ملی ما هستند. الآن چند کشور کلیدی دنیا با ما دشمنی عمیق دارند و مردمشان راجع به ما تصورات اشتباهی دارند و حداقل به همین دلیل چرا ما نیز همین کار را با هدف فرهنگسازی و شناساندن ایرانی و فرهنگ غنی آن به دنیا نکنیم؟

    13
    4
  5. به جای اندکی تفکر و پاسخ منطقی، دیگران را به مسخره گرفتن کار انسان اندیشمند نیست. اگر توانایی پاسخ ندارید دست کم کسی را تحقیر و تو هین نکنید. ایشان همه شما را در یک جیب می کند و راست راست راه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا