خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پدر روح الله زم: برای ملاقات درخواست دادیم پاسخ ندادند

/محمد علی زم در گفت‌وگو با انصاف نیوز/

محمد علی زم، پدر روح الله زم با بیان اینکه نه حضوری و نه به صورت تلفنی تا به حال با روح الله زم صحبت نکرده‌ایم، گفت:« قاضی گفته بود برای دیدار او درخواست بدهید و ما هم به صورت کتبی درخواست را ارائه دادیم اما متاسفانه عکس العملی نشان ندادند، دو تا دختر او تقریبا شش ماه است که از او هیچ خبری ندارند، بقیه اعضای خانواده‌ام هم همچنان نگران و بی‌خبر هستند.»

محمد علی زم در گفت‌وگو با انصاف نیوز می‌گوید: «از او هیچ اطلاعی نداریم، حتی در حد صحبت کردن با او ارتباطی نداریم، از جریان پرونده‌ هم بی‌خبریم. به ما خبری ندادند، اما ظاهرا خود دادگاه برای او وکیلی تسخیری تعیین کرده، از طریق وکیل او درخواست برای دیدار را دادیم. از کلیات و جزییات پرونده به طورکلی بی خبر هستیم.»

او در انتها گفت: «ان شالله خداوند همه‌ی ما را عاقبت به خیر کند، کشور و مردم ما از گزند بلاهای زندگی و آسمانی و خودشیفتگی، غرور و نفرت‌ها نجات دهد.»

روح الله زم فرزند محمد علی زم و مدیر سایت آمدنیوز در مهرماه سال 1398 توسط سپاه پاسداران در عراق بازداشت شد.

بیش از نصف زندانیان سیاسی – امنیتی اوین به مرخصی آمده‌اند

واکنش پدر روح الله زم به بازداشت پسرش: دنیا دار مکافات است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حاج آقا زم درست میگه دنیا دار مکافت هست پس خودش باید کمی فکر کنه روزی که مرحوم رسول ملاقلی پور تصمیم داشت اولین سناریوی خودش (بلمی به سوی ساحل) را کارگردانی کند با لجاجت نگذاشت تا او را تحقیر کند البته با کمیته های انقلاب اسلامی ساخت یا برای آوردن برادرش، باجناق، دو برادرزنسش و دیگر اقوانش در حوزه هنری یکه تازی میگرد فکر این روزها را میکرد تاز من فقط در همین حد میدانم.

    19
    4
    1. سلام . آن روز که روح الله زم از طرف فضای مجازی دست رامی گرفت وبعنوان قهرمان با لا می برد وخودش را تا دندان مسلح می کرد وشب وروز توهین به والایت فقیه وتوهین به بزرگان اسلام شهدا رهبر معظم انقلاب وتمامی جوانان را تشویق به خرابی تخریب اماکن دولتی دیگرو دیگر…………….می توکه می گوید من پد روح الله هستم تقاضا دادم هنوز خبری نیست اون وقتا کجا بودی بله دنیا دارمکافات دار

  2. آقای حاج آقا زم ! وقتی نتوانستی فرزند صالح و نیک تربیت و تحویل جامعه و کشور بدهی چه توقعی از جامعه و مسول دارید؟ پسر جنابعالی تو این سرزمین متولد و رسد کرد از ایران خارج شد و دست در دست دشمنان خارجی ایران شد برای نابودی ویرانی این سرزمین کهن و تاریخی از هیچ تلاشی دریغ نکرد! از دهان پسرت شنیدم که جلوی دوربین فیلمبرداری گفت ایران باید از بین برود ! جرم فرزند گل پسرتان کم نیست فکر میکنم همان زندان بهترین مکان برای بقای چنین جانوری باشد! حتی حیوانات وحشی به مکان زندگی و قلمرو حیات خودشان احترام می‌گذارند جناب زم فرزند گل پسرتان از حیوانات باید بیاموزد رسم احترام به سرزمین و قلمرو حیات خود را … پاینده ایران ..

    6
    2
  3. روح الله زم خودش روحیه جنجال طلب و ماجراجوئی داره که در دنیای سیاست اینگونه روحیات معمولا ختم به شر میشه” گاهی اوقات هم بنا بر اوضاع جاری یک جامعه ای با یک مشخصات خاصی موجب موفقیت میشه ! امدن ایشان به کشوری که ایران تقریبا همه کاره اونجاست حماقته! الان داره چوب حماقتش رو میخوره! تو که فعالیتهای سیاسیت منحصر به حرف زدن از دنیای مجازیه عراق اومدنت دیگه چیه؟ ادم یاد اون جوکه می افته که میگه سوسک هر موقع میخواد خود کشی کنه میره کنار دمپائی می خوابه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا