خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسیح علینژاد: چرا کارمندان بی‌بی‌سی مرا آزار می‌دهند؟!

مسیح علینژاد در یادداشتی اینستاگرامی به شدت از نقدهای خبرنگاران بی‌بی‌سی نسبت به خود انتقاد کرد که چرا او را «فعال تحریم‌پسند» می‌خوانند. او در این یادداشت پذیرفته که همیشه خواستار تحریم ایران بوده است.

به گزارش انصاف نیوز، علینژاد از جمله در این یادداشت می‌گوید خبرنگار بی‌بی‌سی یک بار «متهمم کردند که چون به مردم می‌گویی از اعتراضات‌‌شان فیلم بگیرند پس مسوولیت بازداشت معترضان هم با شما نیست؟»

او با رد همه‌ی اتهامات از به‌هم ریختگی عصبی خود به خاطر مواضع خبرنگاران بی‌بی‌سی نسبت به خود نوشته است.

متن بخش‌هایی از یادداشت او در پی می‌آید:

– چند خبرنگار BBC فارسی تاکنون علیه من نوشتند و من بارها به خبرنگاران و مدیران BBC ایمیل و زنگ زدم که چرا برخی از کارمندان شما مرا مورد آزار قرار می‌دهند. هر توییت تخریبگر و آزارگر همکاران‌تان موجب می‌شود به شدت مورد حمله از سوی وب‌سایت‌های حکومتی مثل صدا و سیما قرار می‌گیرم و در شبکه‌های اجتماعی با استناد به توییت‌های غلط برخی از خبرنگاران BBC مورد حمله سایبری قرار گرفته و به شدت روح و روانم نیز مورد آزار قرار می‌گیرد.

– مهمان دعوت می‌کنند بدون حضور من به من تهمت می‌زنند و برای آهنگ‌شان تبلیغ می‌کنند بعد خصوصی می‌گویند ببخشید درست تحقیق نکردیم بدون اینکه فرصت پاسخگویی دهند فقط سیل حمله‌های تلخ و آزاردهنده را به سویم سرازیر کردند.

– بار دیگر متهمم کردند که چون به مردم می‌گویی از اعتراضات‌‌شان فیلم بگیرند پس مسوولیت بازداشت معترضان هم با شما نیست؟ در حالی که هر روز در شبکه‌های اجتماعی‌شان از مردم می‌خواهند که فیلم از اعتراضات‌شان برای BBC بفرستند و‌ تاکنون چندین نفر به جرم ارتباط با BBC بازداشت شدند.

– دیروز سیاوش اردلان یکی دیگر از خبرنگاران BBC علیه من نوشت «فعال تحریم‌پسند». من هیچ گاه تحریم را نپسندیدم بلکه بارها جمهوری اسلامی [و سپاه] را عامل اصلی تحریم مردم دانستم و خواستار تحریم تمامی بازوهای حمایتی رژیم شدم که پول به حزب الله و بشار اسد می‌فرستند.

– برای خبرنگار BBC نوشتم شما «خبرنگار ِقاتل‌پسند» جرات دارید فرصت دهید تا پاسخ‌تان را در یک برنامه‌ زنده بدهم؟ پاسخ داد «شما با تحریم باعث کشتن هزاران کودک میشوی» […]

– چندین بار به مدیران BBC زنگ و ایمیل زدم که چند خبرنگار‌تان بدون سند و مدرک مرا مورد تخریب و آزار قرار دادند. بدون هیچ توضیحی دو تا از توییت‌های تخریبگر کارمندان BBC پاک شد. فقط صورت مسئله را پاک کردند. اوج پاسخگویی! ‏

– نکته تامل‌برانگیز؛ BBC از یک طرف به سازمان ملل می‌رود و شکایت می‌کند که چرا مورد خبرنگارانش مورد آزار جمهوری اسلامی قرار گرفتند در حالیکه برخی از همین خبرنگاران خوشان مخالفان جمهوری اسلامی را مورد آزار روحی قرار می‌دهند. […]


چند کامنت در پیج مسیح علینژاد

سون آف من:‌ علتش اینکه اونا از پشت پرده فعالیتهای شما خبر دارن و میدونن چطور آدمی هستی

سناو: انصافا چرا دیگه به خودتون میپرین؟ با خودتون چند چندین؟

شیلا: مسیح بعصی وقتا ازت متنفر میشم ولی بعضی وقتا خیلی دوستدارم نمیدونم چرا نسبت به تو انقد زود زود نظر عوض میکنم🤔

خابی: چون بعضی وقتا چرت و پرتش دل آدمو میزنه، آخه یکی نیس بگه مگه دولت مرض داش به بازماندگان هواپیما تعرض کنه😐 یعنی چی واقعا؟ چرا همههههههه حرفاش آخرش به تعرض میرسه؟ این نقطه ضعف خانوماس برا همین، شما هم منطقی هستی از بس و بعضی حرفاش با منطقت جور درمیاد بعضی نه 👍آفرین بهت

وحید: این خیلی وقت قاطی داره. یه مشت کلیپ و خبرهای بی ارزش رو تحویل مردم میده. یه دختر روز چهارشنبه بدون روسری فیلم میگیره از خودش اینم توی شبکه پخش میکنه میگه چهارشنبه سفید. درست حجاب اجباری خوب نیست ولی این با پخش این کلیپ ها خیلی ها رو پرونده دار و راهی زندان کرده. بعد میاد میگه فلان زندانی زن رو آزاد کنید در صورتی که خودش دوست داره تمام زنای ایران برن زندان تا این فریاد آزادی بزنه.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این جماعت مطبوعاتی های وطنفروش در بی بی سی،صداای آمریکا،عرعرستان و وبعضی از به اصطلاح هنرمندان اراذل همانند پرستوئی،شجریان،فرخ نژاد،افشار و…..همگی دستپخت اصلاح طلبان وخاتمی هستند.

  2. چه دیکتاتوری راه انداخته! “تحریم پسند” دیگه مودبانه ترین لطیفترین و به طرز غیر واقعی انسانی ترین توصیف ممکن از آنچه تو هستی بود!

  3. لعنت بر وطن فروش که با اذیت شدن ایرانی ها تو خوشحال می شدی و اربابانت به تو جیره می دهند شما و امثال شماها از نظر ایرانی ها خائن،وطن فروش،بزدل،کوره واقعیت و…..هستید لعنت و نفرین بر علی نژاد ر_و_س_ب_ی حالا تاریخت تمام شده افتادی به در ماندگی .

  4. بهر حال شما خانم علی نژاد با توجه به هدفی که دنبال می کنید خار چشم خیلی ها شدین و بی بی سی شما را رغیب خودش میدونه در صورتی که همه میدونن بی بی سی خودش از جمهوری اسلامی ساپورت مالی میشه با این وجود عمل شما بهشون زیاد خوش نیومده .مهم نیست کارتونو ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا