خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدال توییتری علی علیزاده و رضا رشیدپور

کافه سینما نوشت: علی علیزاده باانتشار این توییت رشیدپور در بخشی از یادداشتی که در کنار این تصویر نوشته، ادعای داشتن اطلاعاتی درباره‌ی میزان دریافتی این مجری صداوسیما را دارد. او نوشته:

جدال توییتری علی علیزاده و رضا رشیدپور

جناب رضا رشیدپور. براساس تحقیقات بنده، جنابعالی برای تهیه هر اپیزود حالا خورشید حدود چهل میلیون تومن دریافت کردید. نیمی از این مبلغ دستمزد شخصی خودتان برای اجرا بود. یعنی درآمد شما در زمان اجرا حالا خورشید ماهی چهارصد و سی و سه میلیون بود. آنهم در زمانی که حقوق پایه یک کارگر یک میلیون و‌صد هزار بود. یعنی معاپل حقوق سیصد و نود و سه کارگر. سه ماه پیش هم برای دو شب اجرای شب یلدا پس از کش و قوس ها و چانه زنی‌ها به مبلغ پانصد میلیون راضی شدید. یعنی درامد شبی دویست و پنجاه میلیون.

ادامه‌ی بحث رشیدپور، با علیزاده، فعال رسانه‌ای، درباره‌ی میزان دستمزد این مجری و تهیه‌کننده‌ی سازمان، که به: «رقم دستمزد من چه ارتباطی به‌حضرتعالی دارد» ختم شده است؛ پیش از رشیدپور، مجری‌ دیگر سازمان رامبد جوان هم اعلام کرده بود رقم درآمد او ربطی به‌دیگران ندارد.

 ادامه‌ی بحث رشیدپور، با علیزاده، فعال رسانه‌ای، درباره‌ی میزان دستمزد این مجری و تهیه‌کننده‌ی سازمان، که به: «رقم دستمزد من چه ارتباطی به‌حضرتعالی دارد» ختم شده است (لینک پست آغاز بحث)/ پیش از رشیدپور، مجری‌ دیگر سازمان رامبد جوان هم اعلام کرده بود رقم درآمد او ربطی به‌دیگران ندارد/ این جدال کلامی را بخوانید+ ادعاهای مالی علیزاده  علیزاده پیش از این نوشته بود: «جناب رضا رشیدپور. براساس تحقیقات بنده، جنابعالی برای تهیه هر اپیزود حالا خورشید حدود چهل میلیون تومن دریافت کردید. نیمی از این مبلغ دستمزد شخصی خودتان برای اجرا بود. یعنی درآمد شما در زمان اجرا حالا خورشید ماهی چهارصد و سی و سه میلیون بود. آنهم در زمانی که حقوق پایه یک کارگر یک میلیون و‌صد هزار بود. یعنی معاپل حقوق سیصد و نود و سه کارگر. سه ماه پیش هم برای دو شب اجرای شب یلدا پس از کش و قوس ها و چانه زنی‌ها به مبلغ پانصد میلیون راضی شدید. یعنی درامد شبی دویست و پنجاه میلیون...»            همه‌ی این بحث‌ها در شرایطی است که صداوسیما به‌عنوان نهاد اداره شده با بیت‌المال، رقم دستمزدها را به‌شکل شفاف اعلام نمی‌کند. و البته رسانه‌های وابسته به‌اقتصاد مرکزی هم این سوال را نمی‌پرسند. از جمله درباره‌ی «هفتاد نیروی متخصص» که رشیدپور ادعا کرده برای ساخت برنامه‌اش همکاری داشته‌اند.جدال توییتری علی علیزاده و رضا رشیدپورجدال توییتری علی علیزاده و رضا رشیدپورجدال توییتری علی علیزاده و رضا رشیدپورجدال توییتری علی علیزاده و رضا رشیدپور

 

همه‌ی این بحث‌ها در شرایطی است که صداوسیما به‌عنوان نهاد اداره شده با بیت‌المال، رقم دستمزدها را به‌شکل شفاف اعلام نمی‌کند. و البته رسانه‌های وابسته به‌اقتصاد مرکزی هم این سوال را نمی‌پرسند. از جمله درباره‌ی «هفتاد نیروی متخصص» که رشیدپور ادعا کرده برای ساخت برنامه‌اش همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از علیزاده هم باید پرسید دستمزد خود شما برای کره مالی چقدر است؟ به قیافه ات نمیخوره که محض رضای خدا موش بگیری!

    7
    15
  2. یکی از زبون بازهایی که مردم ساده و زودباور را به سوی حسن فریدون و دارودسته یِ … لاکچری نشینش سوق دادند همین رشیدپورِ منفور بود . . … همه یِ سلبریتیهایِ بی‌شرفی که بخاطر منفعتِ خودشان ۸سال مملکتمان را به ورطه یِ فلاکت و بدبختی انداختند با رای جمع کردن برایِ فریدونِ …

    10
    1
  3. درود بر رضا جان رشید پور علی علیزاده پسره ی
    بچه ی قرتی موفرفری که اصلا با سند صحبت نمی کنه مثل اقای حسن عباسی میمونه صد رحمت به حسن اقا

    1
    7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا