خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زائری: اکبر طبری بودن راحت‌تر است تا پاکدست بودن!

محمدرضا زائری، فعال فرهنگی اصولگرا می‌گوید: وقتی مردم دیدند در کشور اکبر طبری بودن راحت‌تر است تا پاکدست بودن کشور به هم خواهد ریخت.

به گزارش انصاف نیوز آقای زائری با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از سخنرانی خود در مراسم تکریم مدیرعامل موسسه خانه کتاب که در بیستم خرداد برگزار شده بود در توییتر نوشت: «‏هر جا كه خدمت و خيانت فرقي نكند به هم می‌ريزد!».

متن سخنان حجت‌الاسلام زائری در ویدئوی منتشر شده به این شرح است:

«در سیستم مدیریتی کشور مدیران اگر کار نکنند محبوب هستند و تقدیر می‌شوند. بالاتر از این، متاسفانه باید گفت که در ساختار مدیریتی کشور خیانت با خدمت فرقی نمی‌کند. یعنی اگر مدیر یک مجموعه تخلف کند، اموال مجموعه را به باد بدهد، کارها و تخلفات دیگری کند که نمی‌خواهم واردش شوم اتفاقا همه سعی می‌کنند هوای او را داشته باشند! برایش ماله‌کشی کنند و تخلفاتش را رفع و رجوع کنند.

اما وقتی مدیری از جان خودش می‌گذرد و پای کار می‌ایستد و جان می‌کند و پدرش در می‌آید، اتفاقاً همه دست به دست هم می‌دهند تا پدرش را در بیاورند.

خدمت و خیانت باید فرق کند، هر جایی که خدمت و خیانت فرقی نکرد به هم می‌ریزد. تفاوتی ندارد، چه خانه‌ی شخصی شما باشد، چه «خانه کتاب»، چه جمهوری اسلامی ایران. اگر بچه‌های شما احساس کنند بد یا خوب بودن‌شان برای پدرشان فرقی ندارد آن خانه به هم خواهد ریخت؛ وقتی مردم دیدند در کشور اکبر طبری بودن راحت‌تر است تا پاکدست بودن [کشور به هم خواهد ریخت].

تعارف نکنیم، نمی‌خواهیم سر خودمان را کلاه بگذاریم؛ صد سال دیگر هیچکدام ما نخواهیم بود اما تاریخ درباره‌ی ما قضاوت خواهد کرد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا