خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا امثال خوئینی پیش از هر اصلاح باید از ملت عذرخواهی کنند؟

شهاب‌الدین حائری شیرازی با مطرح کردن این سوال که «چرا امثال اقای خوئینی ها پیش از هر اصلاح باید از ملت عذر خواهی کنند؟» در کانال تلگرامی خود نوشت:

در روایت است که “العفو من المقر لا من المصر” کسی شایسته عفو است که اقرار بخطا کند نه اصرار بر صحت کار خطا”

طبعا اگر اقای موسوی خوئینی ها به مانند بسیاری معتقدند عکس العمل مهدی بازرگان در قبال تسخیر سفارت ، درست بوده وعمل خودشان در تحریک دانشجویان برای ماندن در سفارت، خطا ، بایست به پیشگاه مردمی که 40 سال است آسایش وآبادی مملکت شان را به خطای ایشان و دوستانشان باخته اند عذر تقصیر آورده وصریحا به خطا اعتراف ودر جبران آن در حد توان بکوشند .

همیشه همراهی و سیر با اصحاب قدرت، به فزونی جاه و نواخته شدن از جانب ایشان می انجامد لذا عالمان راستین کسانی هستند که قید آسایش و رفاه را زده و هزینه نقد را بپردازند واز ملامت وسنگ زدن مردمی که در هیاهوی تبلیغات اصحاب قدرت، راه گم کرده اند نهراسند.

بایست بین کسی که بر حق پای فشرده تااز مناصب حذف شده و عمری انزوا برای نهی از مسیر کج ، را به کج روی ترجیح داده و کسی که آن فرد حقگو را به انزوا کشانده و یک بار به خطای خود اعتراف نکرده بلکه همیشه بر آن پای فشرده فرق گذارد.

باید بین آقای بازرگان واقای موسوی خوئینی ها فرق گذاشت.

پ ن: این متن در حاشیه نامه اقای خوئینی ها به رهبری در تاریخ 99/4/7 نوشته شده.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فقط ایشانند که بایدعذر تقصیر بهپیشگاه مردم بنمایند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینقدر سایرین را کم حافظه تصور کرده اید؟؟ماراتن رقابت با مارکسیست ها را کی وچه زمانی شروع شد؟ مویدینش که بودند؟؟ادامه دهندگانش چطور؟؟همه وهمه باید تکلیف شان را معین کنند…

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا