خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سعید قاسمی: رجوی در حرم حضرت عباس از او خواست که رژیم را نابود کند

مصاحبه جدید سعید قاسمی

«سعید قاسمی» از فرماندهان جنگ هشت ساله ایران و عراق گفت: مسعود رجوی در حرم حضرت عباس رست به دعا برداشت و از او خواست به حق دستان بریده‌اش او را در این عملیات [فروغ جاویدان] که منجر به نابودی رژیم می‌شود یاری کند.

به گزارش انصاف نیوز سعید قاسمی، پاسدار بازنشسته که به خاطر سخنرانی های جنجالی خود معروف است در آخرین مصاحبه خود با شبکه تلوزیونی افق درباره‌ی علمیات مرصاد و منافقین صحبت کرد.

او در بخشی از این مصاحبه با اشاره به پذیرایی خوب صدام از رجوی و مهمان کردن او در کربلا گفت:  مسعود رجوی در حرم حضرت عباس رست به دعا برداشت و از او خواست به حق دستان بریده‌اش او را در این عملیات [فروغ جاویدان] که منجر به نابودی رژیم خمینی می‌شود یاری کند. البته حضرت عباس هم در کاسه اش گذاشت و آن ها در تنگه مرصاد گرفتار شدند.

قاسمی در بخش دیگری از صحبت های خود با حمله دوباره به آیت الله هاشمی گفت: خود آقای هاشمی سال قبل از مرگش گفت «من و آقای روحانی رفتیم و قطعنامه را به امام قبولاندیم. و امام بعدها از من تشکر کرد و گفت این قطعنامه آن قدر هم مزه زهر نمی داد.»

این استاد دانشگاه ادامه داد: البته احتمالا امام در گوش آقای هاشمی گفته بودند؛ آخر ایشان سال های آخر عمرشان خاطرات زیادی از امام تعریف می‌کردند که کس دیگری نشنیده بود.

گفتنی است محمد سرافراز رئیس وقت سازمان صدا و سیما نیز در مراسم جشن یکسالی شبکه افق ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این شبکه گفت: «هدف این شبکه ترویج گفتمان امام، انقلاب و رهبری است. این شبکه باید از همه قالب‌های موجود اعم از فیلم و سریال، سرود و موسیقی، کلیپ، برنامه ترکیبی، مستند و … بهره بگیرد تا این گفتمان را گسترش دهد. امروز تجلی گفتمان انقلاب، گفتمان مقاومت است و آنچه که شهدای جنگ تحمیلی، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای حرم و مقاومت انجام دادند. اینکه انگیزه‌های این مقاومت چیست و چگونه باید ادامه پیدا کند، رسالت این شبکه است. رسالت این شبکه تبیین مقاومت و گفتمان اسلامی است و امیدواریم این شبکه، این رسالت را به خوبی انجام دهد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این ملعون رفته حرم جناب عباس دعایی کرده(به ناحق). آخه آقای قاسمی شما کجا بودید که شنیدی رجوی چی گفته؟ پارسال هم که همین شما روحانی رو تهدید به .‌.. می‌کردید!!!! این برخوردها ی عجیب و غریب برای چیه سردار؟

    11
    6
    1. قران با صراحت می فرماید وقتی انسان خود را بی نیاز ببیند طغیان می کند . این جناب قاسمی طغیان نموده است و کسی هم جلودار نیست چون به کسی پاسخگو نیست و از هیچ کسی هم پروایی ند ارد . هارش کرده اند تا هر چه به ذهنش می رسد آن را افاضه می کند و گوش عالم و آدم را کر نموده است . بیچاره کسانی که گمنام رفتند و غریبانه به فراموشی سپرده شدند . یاد تمامی رزمندگان و سلحشور بی ادعا به خیر .

      12
      5
    1. هاشمی متوهم بود که میخواست ایران رو تسلیم تسلیحاتی کنه و هزارتا خاطره از امام خمینی و دیگرانی که به رحمت خدا رفتن بنفع افکار پلید خودش میگفت. یک ضرب المثل هست که میگه میخوای دروغت لو نره از طرف یک شخص فوت شده بگو.

      2
      2
  2. زنده باد سردار عزیز. شما اگر صدر اسلام هم بودید روشنگری عمار٬ میثم تمار ٬اباذر و . . رو هم تندروی میدونستید. وقتی آدم های عافیت طلب جای برای خودشون پیدا نمی کنند٬ دیگران رو متهم به تندروی میکنند. راستی سگ هار هک خودتی

  3. زنده باد سردار عزیز. شما اگر صدر اسلام هم بودید روشنگری عمار٬ میثم تمار ٬اباذر و . . رو هم تندروی میدونستید. وقتی آدم های عافیت طلب جای برای خودشون پیدا نمی کنند٬ دیگران رو متهم به تندروی میکنند. راستی سگ هار هم خودتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا