خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | قلعه نویی به داور: شرف ندارید، سرتاپایتان لجن است

امیر قلعه نویی سرمربی مستعفی تیم سپاهان پس از بازی تیم خود با استقلال در جام حذفی؛ حرف‌های تندی را علیه داور بازی مطرح کرد.

به گزارش انصاف نیوز؛ برنامه فوتبال برتر شبکه سه شب گذشته فیلم کوتاهی را پخش کرد که در آن امسر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان به داور می‌گوید: شما شرف ندارید؛ سرتاپایتان را لجن گرفته؛ شما کاری کردید که این فوتبال را لجن گرفته.

امیر قلعه نویی که بیشترین تعداد قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد در این بازی شکست خورد و استعفا داد. داور مسابقه برای استقلال یک پنالتی گرفت که برخی کارشناسان داوری آن را اشتباه می‌دانند.

ده روز پیش هم در دیدار استقلال و سپاهان در لیگ برتر یک پنالتی مشکوک به نفع استقلال گرفته شد. امیر قلعه نویی به دلیل بستری بودن در بیمارستان در آن مسابقه روی نیمکت استقلال نبود.

در ادامه پیام امیر قلعه نویی برای استعفا از تیم سپاهان را مشاهده می‌کنید:

سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.
بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.

خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور ۳ سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.

من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوتفاهم وجود ندارد.

باید از جناب مهندس عظیمیان و مجموعه مدیریت سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.

پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.
حرف دیگری نیست. خدانگهدار اصفهان عزیز.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا