خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد تند نویسنده‌ی «پایتخت» از جشن حافظ: شکایت می‌کنم

آرش عباسی، نویسنده‌ی فصل ۶ سریال پایتخت در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

«با خودم عهد کرده بودم اگر دنیا را آب برد من را خواب ببرد. عهد کردم جز سکوت کاری نکنم. هیچ چیز ارزش سکوت و در سایه نشستن را ندارد. من از اردیبهشت سال قبل تا الان که آخر مردادیم بیش از یک سال از عمرم را پای پایتخت گذاشته ام. بخشی برای نوشتن اش و بخش بیشتری برای حواشی اش. حواشی که اصلن ربطی به من نداشت اما چه چیزی بهتر از یک قربانی تازه از راه رسیده برای یک سریالی که صد جا برایش دندان تیز کرده اند. اسمم در عنوان بندی پایتخت که هیچ ، الان حاضرم همه دارایی اندکم را بدهم تا برگردم به زندگی قبل از پایتخت ام. پس برای ماندن اسمم کاری نمی کنم اما وقتی گذرت به شارلاتان هایی مثل جشن حافظ و پسر علی معلم می افتد باید برای ریشه کن کردن نفس ناجوانمردي قد علم کنی نه برای اسم ناچیز خودت.

زنگ زدم به پسر علی معلم که ماجرای اسم به ناحق حذف شده ام را حل کنیم.اشتباه کردم فکر کردم شعور دارد ، برایم از رفاقت اش با همه سینمای ایران و گردن کلفتی خودش و خانواده اش ، از پسر علي معلم بودنش،از رفاقت ا ش با دكتر انتظامی و ریز و درشت مدیران ارشاد گفت یک جوری به من رساند که خیلی خفن است، پسر علي معلم است.ده دقیقه صبوری کردم تا حسابی خودش را خالی کند که خالی نشدن بد دردی است مخصوصن كه اگر همه ي داشته ات به پسر علي معلم بودن خلاصه شود.همه خواسته ام از پسر علی معلم این بود در یک خبر جداگانه اسم را اضافه کند و بابت سهل انگاری یا شیطنت اش عذر خواهی کند که نکرد و لات بازی درآورد و گفت هر کاری دلت می خواهد بکن.

شکایت رسمی ام از جشن حافظ و گردانندگانش در دفتر امور جشنواره های وزارت ارشاد در حال پیگیری است.. اما سوای اینها کاری می کنم که جشن حافظ به اندازه اسکار مطرح شود.خوش به حال پسر علي معلم كه شهرت پشت در خانه اش نشسته است»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا