خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محرومیت خواهران منصوریان به علت «اقدامات ضد منافع ملی»

فدراسیون ووشو در بیانیه‌ای از محرومیت سنگین خواهران منصوریان خبر داد و اعلام کرد که تخلفاتی «نظير اظهارات خلاف واقع، افترا و توهين، نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومي نسبت به فعاليت هاي فدراسيون ووشو ايران از طريق صفحات شخصي شبکه اجتماعي اينستاگرامي نامبردگان و اقدامات ضد منافع ملي و رفتارهاي خارج از شأن يک ورزشکار ملي» را د جلسه‌ای بررسی کرده است.

به گزارش انصاف نیوز و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ووشو در اين بيانيه آمده است:

1-مطابق با ماده 2 اهداف و وظايف آيين نامه انضباطي مسابقات ورزشي که حفظ و صيانت از اخلاق حسنه، اسلامي و ورزشي و همچنين کوشش در جهت رسيدن به ارزش ها و کرامات والاي انساني در سطح جامعه ورزشي کشور و پيشگيري از برخوردهاي ناشايست مي باشد، در تاريخ 1399/05/15 جلسه کميته انضباطي فدراسيون برگزار شد. اين جلسه در خصوص رسيدگي به شکايت خانم مريم هاشمي عليه خانم ها شهربانو و سهيلا منصوريان و همچنين بررسي گزارشات مستند فدراسيون نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوي خانم ها شهربانو و سهيلا منصوريان در حين تمرينات در اماکن عمومي ورزشي از قبيل مجموعه ورزشي انقلاب و چيتگر و همچنين نشر و بازنشر آن در فضاي مجازي و ساير موارد اعلامي؛ نظير اظهارات خلاف واقع، افترا و توهين، نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومي نسبت به فعاليت هاي فدراسيون ووشو ايران از طريق صفحات شخصي شبکه اجتماعي اينستاگرامي نامبردگان و اقدامات ضد منافع ملي و رفتارهاي خارج از شأن يک ورزشکار ملي، با حضور اعضاي کميته، طرفين شکايت و وکلاي آن ها تشکيل گرديد.

2- اعضاي کميته انضباطي با بررسي دقيق موارد مذکور پس از استماع شکايت شاکيان و اظهارات خانم ها شهربانو و سهيلا منصوريان و دفاعيات وکلاي ايشان؛ تخلفات نامبردگان را منطبق با بندهاي 1، 3 و 5 ماده 7 آئين نامه انضباطي مسابقات ورزشي دانسته و لذا به استناد بند4 ماده 8 آئين نامه مذکور؛ خانم شهربانو منصوريان را به مدت 20 ماه و خانم سهيلا منصوريان را با توجه به اظهار ندامت به مدت 8 ماه محروميت از حضور در ميادين ورزشي محکوم نمودند.

3- اين رأي در صورت اعتراض مطابق با ماده 9 آئين نامه مزبور ظرف مدت يک هفته از تاريخ ابلاغ 1399/05/22 قابل تجديد نظرخواهي و بررسي مجدد مي باشد.

4- ضمناً برخي از اتهامات مطروحه در گزارشات واصله به فدراسيون عليه خانم ها شهربانو و سهيلا منصوريان قابليت طرح در دادسراي عمومي و فرهنگ و رسانه را دارا مي باشند.

انتهاي پيام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا