خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی و دلجویی پلیس از مردم روستای ابوالفضل

ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت: جمعی از مسئولان انتظامی خوزستان روز جمعه با حضور در منزل امام جماعت روستای ابوالفضل اهواز از وی و اهالی این منطقه دلجویی کردند.

تعدادی از ماموران انتظامی عصر چهارشنبه در اجرای حکم خلع ید بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان در روستای ابوالفضل اهواز  به همراه عوامل اجراییات شهرداری  به این روستا مراجعه کرده بودند که پیش از رسیدن به روستا بین مردم و ماموران اجرایی شهرداری مشاجره و درگیری به وجود آمد که با دخالت نیروی انتظامی و  بدون خسارت مالی و جانی درگیری تحت کنترل قرار گرفت.

در  ادامه آمده است: با توجه به نگرانی مردم بنا به تدبیر فرماندهی انتظامی استان تعدادی از معاونان وی برای دلجویی از مردم روستای ابوالفضل در منزل حجت الاسلام سید یوسف موسوی امام جماعت این روستا یافتند و از مردم این روستا که در منزل وی حضور یافته بودند دلجویی و نشستی تعاملی برگزار کردند.

بر پایه این گزارش  امام جماعت روستای ابوالفضل نیز از نیروی انتظامی شهرستان اهواز  قدردانی کرد و  خواستار مذاکره برای  مشکل پیش آمده  برای مردم این منطقه شد.

پیش از این فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز هر گونه تیراندازی به سمت مردم روستای ابوالفضل( ع) این شهرستان را تکذیب کرده و گفته بود که ماموران این فرماندهی تنها برای اجرای حکم قضایی به این روستا مراجعه کردند.

منطقه یاد شده در حومه کلانشهر اهواز واقع شده که با توجه به گسترش حاشیه نشینی در این کلانشهر، عدم جلوگیری از ساخت و سازهای منطقه یاد شده مشکلات جدی برای اهواز در آینده متصور خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا