خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ جعفر همایی به فرزند مالک انتشارات امیرکبیر: تکذیب می‌کنم

جعفر همایی، مدیر نشر نی، در جوابیه‌ای در واکنش به مصاحبه‌ی انصاف نیوز با «محمدرضا جعفری» تنها پسر «عبدالرحیم جعفری» مالک انتشارات امیرکبیر که ابتدای انقلاب توسط سازمان تبلیغات اسلامی مصادره شده است [لینک]، نوشت:

سردبیر محترم انصاف نیوز

با سلام و احترام

آقای محمدرضا جعفری در مصاحبه با انصاف نیوز در باره مصادره انتشارات امیرکبیر اظهار داشته‌اند که «همین آقای همایی که الان نشر نی را دارد‌ می‌گفت جعفری برای چاپ این کتاب‌ها باید اعدام شود». من بنا ندارم به شیوه آقای محمدرضا جعفری در اظهاراتشان، از جمله در مورد مرحوم آیت‌الله منتظری، به نقل قول‌های ایشان از مرحوم عبدالرحیم جعفری بپردازم و درباره اسیران خاک روایت کنم. پس به همین بسنده می‌کنم که سخن ایشان در باره خودم را تکذیب کنم. لطفا این پاسخ را در سایت انصاف نیوز و سایر رسانه‌های اجتماعی ‌ذیل انصاف نیوز نشر دهید.

با تجدید احترام

جعفر همایی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شخصیت ِ زنده یاد عبدالرحیم جعفری در کارنامه ی پربار و ارزشمند ِ انتشارات امیرکبیرش به روشنی پیداست. او انسانی والا و توانا و شریف و درستکار بود. خاطراتی که در باره ی او، از زبان ِ بسیار بسیار کسان و بزرگان ِ اهالی فرهنگ و ادب تا کنون نقل شده، تماما” گویای چنین ویژگی هایی ست.
    برای چنین شخصیت ِ امین و شریفی هیچ دلیلی وجود ندارد که نقل ِ کذب کرده و به دروغ شخصی را به انجام ِ عملی و گفته ای ناکرده متهم کند !!
    روانش شاد.

    5
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا