خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهزاد نبوی: دیدگاه حاتمی‌کیا به اصلاحات بسیار نزدیک است

بهزاد نبوی درباره ی فیلم بادیگارد حاتمی کیا گفت: آقاي حاتمي كيا جزو دوستان و همفكران ماست و ديدگاه هايش به اصلاحات بسيار نزديك است منتها نگرش ويژه و خاص خود را هم دارد. اين دوستي ديرين باعث شده بود تا دعوت به اكران اين فيلم شويم.

به گزارش انصاف نیوز، حسین کرمانپور در صفحه ی شخصی خود نوشت: در طول مدتي كه فيلم باديگارد، آخرين ساخته ابراهيم حاتمي‌كيا را مي‌ديدم، به اين فكر مي‌كردم كه چرا آقاي حاتمي‌كيا اين فيلم را براي آقاي بهزاد نبوي اكران خصوصي كرده است؟ تا اينكه به اتفاق خانواده رفتيم عيد ديدني عصرانه چريك پير!
ماجرا را پرسيدم و آقاي نبوي گفت: آقاي حاتمي‌كيا از جمعي از اصلاح طلبان دعوت كرده بود تا بروند فيلم را ببينند و چون من نتوانستم در آن دعوت بروم ايشان لطف كرد و فيلم را براي من و خانم به صورت اختصاصي اكران نمود.
چرا براي اصلاح طلبان؟
– آقاي حاتمي كيا جزو دوستان و همفكران ماست و ديدگاه هايش به اصلاحات بسيار نزديك است منتها نگرش ويژه و خاص خود را هم دارد. اين دوستي ديرين باعث شده بود تا دعوت به اكران اين فيلم شويم.
– شما بعد از ديدن فيلم نظري هم داديد؟
– بله! به نظرم فيلم به حقيقت نزديك است اما دو نكته اشكال هم داشت كه ايشان قبول داشت اما ديگر فرصت تغيير نداشت. اول استفاده از خبرنگار پر حاشيه بود و دوم آنجا كه آقاي پرستويي مي گويد من ديگر محافظ سياسي ها نمي شوم نبايد از تصوير آقاي روحاني استفاده مي شد. تمام شخصيت هاي فيلم ساختگي بود جز آقاي روحاني كه اگر اين هم نمي شد شائبه اي به فيلم نبود.
آقاي نبوي از بازي عالي پرستويي هم خوشش آمده بود.
نكته جالب كه آقاي نبوي اشاره كرد اينكه مي گفت تا مدتها يك اتومبيل هيلمن داشته سر راه شهيد رجايي را هم سوار كرده و به محل كار مي برده است. حتي مي گفت بعداً كه ترورها زياد شد و از رجايي خواسته شد تا محافظ بگيرد، قبول نمي كرد و تنها پذيرفت تا روي ماشين خود آژيري داشته باشد كه اگر جايي نياز بود تا راه باز شده به محل كارش برسد آژير را به صدا درآورد كه آن را هم هيچ وقت استفاده نكرد. شهيد رجايي تنها چندماه اندك پذيرفت تا محافظ همراهش باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا