خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بابک زنجانی کشتی کشتی نفت برد، آیا بی هماهنگی؟!

به گزارش انصاف نیوز به نقل از اعتدال ایران، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس و وزیر بهداشت دولت سید محمد خاتمی، روز پنجشنبه در جمع پرشور مردم سنقروکلیایی گفت:

– اگر ما قادر باشیم آدم‌های توانمند، صادق و راستگو را به مجلس بفرستیم، اگر مجلس با عقل و اندیشه تصمیم بگیرد همه مشکلات حل خواهد شد. هیچ مشکلی در دنیای امروز غیرقابل حل نیست.

– در انتخابات آتی باید حضورتان محکم باشد. افرادی را به مجلس بفرستید که چوب لای چرخ کشور نگذارند. افرادی را نفرستید که هر روز یک مشکل ایجاد کنند.

– مشکل ما بی قانونی و عدم توجه به قانون است.

– آقای احمدی نژاد رسما و علنا به مجلس آمد و گفت قانون را قبول ندارم. هیچکس صدایش در نیامد که تو چه کاره هستی که قانون را قبول نداری؟

– تمام فساد ها از همین بی قانونی ها شروع شد.الان هم زمزمه های بازگشت احمدی نژاد شنیده می شود. می خواهد بیاید و دوباره این حرف ها را تکرار کند. کسی که قانون را قبول ندارد چگونه می تواند مدیر اجرایی کشور و مجری قانون باشد؟

– بنده نماینده هستم. آیا به من نماینده یک تانکر نفت هم می دهند؟ بابک زنجانی کشتی کشتی نفت بردند. آیا از بزرگان کشور کسی خبر نداشت؟ مگر می شود بدون حضور و اشاره بزرگان از این غلط ها کرد؟

– ما به خاطر تحریم ها روزی هزار میلیارد ضرر کردیم. قطر روزانه ۴۰۰ میلیارد تومان از سهم گاز ما در میادین مشترک بر می دارد.

– در تحریم ها بازار نفت را از دست دادیم، روزی ۵۰۰ میلیارد تومان ضرر کردیم. جنس قلابی گرفتیم، گران خریدیم و ارزان فروختیم.آیا بازهم تحریم ها اثر نداشت؟

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا