خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشکیل پرونده‌ی ترور شهید فخری‌زاده در سازمان قضایی نیروهای مسلح

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شهادت دانشمند و دفاعی کشورمان استاد دکتر محسن فخری زاده موجی در جامعه ما ایجاد کرد که به همراه موج برخاسته از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی بساط استکبار و امریکای جهانخوار در منطقه و رژیم غاصب و تروریست اسراییل را در هم خواهد پیچید و منطقه را از وجود آنها پاکسازی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا وی افزود: قوه قضاییه در دو عرصه داخلی و بین المللی پیگیری های لازم تا شناسایی و مجازات تمامی عوامل و دست اندرکاران این جنایت تروریستی ادامه خواهد داد. کارگروهی با حسب دستور رییس قوه و با  مسئولیت دادستان کل تشکیل شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شهید  فخری زاده در زمان حیات خود، فخر المحققین با وجود گمنامی، امروز فخر شهدای علمی و هسته‌ای کشور است. علاوه بر اقداماتی که متعاقب این حادثه از سوی ناحیه دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی و ستاد نیروهای مسلح در حال انجام است، قوه قضائیه هم اقداماتی را  در دو عرصه داخلی و بین‌المللی انجام می دهد.

وی افزود:  در این باره هم در سازمان قضائی نیروهای مسلح پرونده‌ای و هم در شعب ویژه امور بین‌الملل دادسرای عمومی و انقلاب تهران پرونده تشکیل شده است  و علاوه بر آن مقرر شده از طریق مراجع قضائی بین‌المللی این جنایت تحت تعقیب قرار گیرد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا سرنخ‌های جدیدی از عاملان ترور شهید فخری زاده به دست آمده و فردی هم دستگیر شده است؟ گفت: برخی از اقدامات را ستاد کل نیروهای مسلح و قوه قضاییه دنبال می‌کنند و در دادسرا پرونده‌هایی تشکیل شده، اما به لحاظ وضعیت خاص پرونده در آینده جزئیات آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا