خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت قطع ارتباط آیت‌الله خوشوقت با آیت‌الله امجد چه بود؟

رجانیوز به نقل از «یکی از نزدیکان آیت‌الله خوشوقت» نوشت: حاج آقای امجد مرتب به مسجد و مجالس آیت‌الله خوشوقت می‌رفت و در اکثر مجالس خود، می‌گفت من خودم، دائم از حاج آقای خوشوقت استفاده می‌کنم شما هم این فرصت را از دست ندهید، تا می‌توانید از ایشان استفاده کنید.

آیت‌الله خوشوقت هم در مجالس روضه آقای امجد حاضر می‌شد، تا اینکه بعضی از چهره‌های سیاسی در این مجلس روضه ورود پیدا کردند.

از همین رو حاج آقای خوشوقت به آقای امجد تذکر دادند که حضور این چهره‌ها در مجلس شما، در ذهن مردم به ویژه جوانان جنبه تایید از طرف شما را دارد، آنها را راه ندهید اما آقای امجد گفت نمی‌توانم که آنها راه ندهم، مجلس روضه امام حسین(ع) است.

آیت‌الله خوشوقت گفت اگر نمی‌توانی مانع آنها شوید پس مجلس خودتان را تعطیل کنید و الا تایید باطل به هر نحوی حرام است.

اما آقای امجد قانع نشد و حضرت آیت الله خوشوقت ارتباط خود را با آقای امجد بطور کلی قطع کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام انشاالله خداوند متعال همه ما را هدایت کند.
    ولی اینجوری که بوش میاد بزودی آقای امجد اسلام و قرآن رو کتمان میکنه من یاد عارف زمان حضرت موسی ( ع) میندازه خواست با موسی در بی افته ولی گمراه از دنیا رفت.
    کسانی که در برابر حق طرف ناحق بگیرند بالاخره یه روزی خدا صبر تموم میشه و چهره واقعی اونا معلوم میشه پس کسانی که نزدیک اونا خدای نا کرده به دین وافراد دین دار اهانت میکنند هر سریعتر موضع خود رو مشخص کنند نگویند این فرزند چی کار کنم اگه سکوت کنند صبر خدا هم حدی داره .
    بهشت با جهنم به خاطر فرزند و عزیزانمان عوض نکنیم هر کس تو قبر خودش میزارن.

    5
    7
    1. مگر الان کتمان نمیشود؟؟؟؟فقط امجدسیبل حمله وهجوم باید بشود؟؟؟؟داعیه داران مسندشرع کجا به این مفاسد که تاروپودایندیاررا فراگرفته قلمی قدمی برداشته اند؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا