خرید تور تابستان

فیلم بی سانسور گفتگوی عمادالدین باقی با «مستند قائم مقام»

عمادالدین باقی فیلم کامل و بدون سانسور گفتگوی خود با «مستند قائم مقام» را منتشر کرد که لینک آن را در زیر می‌بینید. او درباره‌ی این فیلم در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

جمعه ۲۸ آذر ۹۹ شبکه سوم تلویزیون جمهوری اسلامی در پربیننده‌ترین وقت خود یعنی ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه بعدازظهر و شب درگذشت آیت الله منتظری، برای چندمین سال متوالی و برای چندمین بار، “مستند قائم مقام” را پخش کرد این در حالی است که به درخواست قانونی حجت الاسلام و المسلمین احمد آقای منتظری برای پاسخ به تحریفات و نسبت های ناروا در این مستند هیچ واکنشی نشان نداده اند. از طرفی با انتشار مکرر این فیلم، اینجانب نیز از ناحیه دوستان و دلسوزان مختلفی کراراً مورد سوال و انتقاد قرار گرفته ام. از اینرو ناگزیر باید متن کامل گفتگویم را در اختیار همگان قرار می دادم تا معلوم شود آنچه گفته‌ام با آنچه اینها گزینش کرده‌اند چه میزان تفاوت دارد؟

از سوی دیگر تهیه کنندگان مستند قائم مقام در چند نوبت متعهد شده بودند که متن کامل گفت و گو را همراه با فیلم ساخته شده خودشان منتشر کنند. یکی از تعهدات مکتوب شان را در پیوست مشاهده می‌کنید. اما با بسنده کردن به انتشار فایل حروفی این گفت و گو (گرچه بدون سانسور بود) در یک سایت تخصصی و کم مخاطب از خود رفع تکلیف کردند در حالیکه مستند قائم مقام را در شمارگان میلیونی در دانشگاه‌ها، مساجد و شبکه‌های مختلف تلویزیون جمهوری اسلامی پخش کردند.

بنابراین، ضمن تشکر از زحمات تهیه کنندگان مستند در انجام این گفتگو، به دلایل عدیده‌ای شرعاً، قانوناً و اخلاقاً اینجانب هم موظف به انتشار متن کامل گفتگو بودم. برخی از مکاتبات و تعهدات مربوطه (بجز ایمیل ها و دیگر موارد) در صفحه اینستاگرام منتشر شده اند و در پست های بالاتر این صفحه تلگرامی هم عرضه شده اند. ضمنا من هیچگاه لقب”دکتر” را تایید نکرده ام.


فیلم کامل گفتگو را در لینک زیر در یوتیوب آقای باقی می‌توانید ببینید:

[لینک فیلم در یوتیوب]


[توضیح در فروردین ماه ۱۴۰۱: این فیلم پیشتر در سایت آپارات که سایتی داخلی در داخل کشور است هم وجود داشت ولی بعدها حذف شد. در ابتدا کد نمایش فیلم در آپارات، در همین خبر قرار داشت و قابل مشاهده بود. لذا در حال حاضر تنها راه مشاهده‌ی آن، رفتن به لینک بالا در یوتیوب است. البته متن کامل آن نیز در لینک زیر موجود است.]


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر که تمایلی در شماست که این گفتگوها شنیده شوند شاید بزرگترین کاری که از شما برمی آید این است که فایل صوتی این گفتگو ها را بگذارید. این مساله خیلی بدیهی است من نمی دانم چرا شما انجام نمی دهید. لطفا اگر دلیلی هست حداقل دلیل را بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا