خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازدید عراقچی و صدر از کارنامه نشر 94

در هفتمین روز نمایشگاه، دکتر عباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و دکتر محمد صدر، مشاور دولت اصلاحات و مشاور وزیر امور خارجه ضمن حضور در سالن کارنامه نشر 94، از آمار منتشر شده درباره ی وضعیت نشر ایران در این سالن بازدید کردند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، آنها در برنامه‌ای درباره ی معرفی کتاب‌های وزارت امور خارجه در سرای اهل قلم شرکت کرده بودند. در این بازدید مدیر کمیته ی فعالیت‌های فرهنگی به همراه مسوول سالن کارنامه ی نشر، توضیحاتی درباره ی آمار مقایسه‌ای نشر ایران طی سال‌های 84 تا 94 ارائه کردند.

یحیی دهقانی، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه، محمدحسن محمدی مدیر فعالیت‌های جنبی کمیته ی فرهنگی نمایشگاه و علی‌اکبر کلباسی مسوول سالن کارنامه ی نشر 94 در این دیدار آنها را همراهی کردند و توضیحاتی درباره ی بخش‌های مختلف کمیته ارائه دادند.

مدیر کمیته ی فعالیت‌های فرهنگی درباره ی نماگرهای نصب شده در کارنامه ی نشر گفت که برای اولین بار است نماگرهای نشر اینگونه در معرض عموم قرار گرفته‌است و ویژگی این آمار تطبیقی 10 ساله این است که کتاب‌های کمک آموزشی و درسی در آن لحاظ نشده‌اند.

دهقانی با اشاره به کتب به‌نمایش درآمده در این غرفه گفت: «در این غرفه کل آثار چاپ اول منتشر شده در سال 94 به نمایش درآمده است. از دید بنده اگر بنا است کارنامه ی نشر 94 داشته باشیم، نباید آثار منتشر شده را فیلتر کنیم و باید کل کتاب‌های منتشر شده در سال 94، در معرض دید پژوهشگران و مردم قرار گیرد».

کلباسی نیز در این دیدار درباره ی آمار نشر و وضعیت مطلوب غرفه ی کارنامه نشر برای استفاده ی پژوهشگران توضیحاتی به بازدیدکنندگان ارائه داد و این سالن را مکانی برای اساتید و دانشجویان برای بررسی آثار منتشر شده در سال 94 معرفی کرد و گفت: «در این سالن امکان جست‌وجوی اینترنتی نیز برای مخاطبین تدارک دیده شده است تا به‌وسیله ی آن بتوانند از کتاب‌های منتشر شده چاپ اول در این سال 94 در موضوعات مختلف آگاه شوند».

6546

6545

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا