خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

همزمان با صعود چشمگیر قیمت بیت کوین و رونق بازار ارزهای دیجیتال برخی افراد از طریق کلاهبرداری با وعده دادن سود به مردم سودجویی می‌کنند.

این افراد با سوء استفاده از شرایط اقتصادی حاکم با راه اندازی درگاه‌ها و تبلیغات خلاف واقع برای سرمایه گذاری در این بازار با دریافت مبالغی از کاربران و افرادی که قصد کسب سود از این بازار دارند سرمایه‌ی آنها را جذب و پس از مدتی به بهانه‌های گوناگون از پس دادن اصل سرمایه‌ی آنها امتناع می‌کنند.

تعدادی از مالباختگان این نوع سایت‌ها در تماس‌هایی با انصاف نیوز در این باره مدعی شدند:

سرمایه گذاری در بازارهای مالی نیاز به تخصص و آشنایی لازم با این بازارهاست و مردم از اعتماد به افراد یا سایت‌هایی که وعده پرداخت سود سرمایه گذاری به آنها را می‌دهند خودداری کنند.

امید است که با توجه به حساسیت موضوع و حجم ادعایی کلاهبرداری ادعایی از شهروندان، دستگاه های امنیتی و قضایی ورود جدی به این پرونده داشته باشند. انصاف نیوز در صورتی که مدیران این سایت توضیحاتی درباره ادعای شاکیان و مالباختگان داشته باشند نسبت به انتشار این توضیحات اقدام خواهد کرد.

نمونه این دست سودجویی‌ها سایت ایران ترید کوین است که موفق به جذب میلیاردها تومان از کاربران خود شده که لازم به واکاوی و حساسیت بیشتر از سوی سرمایه گذاران و حساسیت بیشتر دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی کشور است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا